لوگو انگلیش کلینیک
دانلود دیکشنری The Farlex Idioms and Slang Dictionary

دانلود دیکشنری The Farlex Idioms and Slang Dictionary

03/02/07 13 دقیقه برای مطالعه 1701

یکی از اصلی ترین دغدغه های زبان آموزان در هنگام یادگیری زبان انگلیسی مبحث Slang و Idiom ها است بسیاری از زبان آموزان از آنجایی که در محیط زبان انگلیسی را یاد نمی گیرند با اصطلاحات به روز و جدید آشنایی ندارند از جهتی نیز گاهی اوقات بسیاری از اصطلاحات و ضرب المثل های فارسی را ترجمه می کنند (یکی از بزرگترین اشتباهات زبان آموزان) که همین امر سبب می شود مخاطب های آن ها سردرگم شده و منظور آن ها را درک نکند. در سال 2017 شرکت Farlex که متخصص در انتشار دیکشنری های گرامری است دست به کار بزرگی زد و دیکشنری اسلنگ و ضرب المثل جدیدی را طراحی کرد و با اقبال عمومی روبرو شد و بسیاری از افراد آن را به عنوان مرجع اصلی انتخاب کردند. 

در این دیکشنری که بیش از 2500 صفحه است تقریبا تمامی ضرب المثل ها و اسلنگ ها تا آن زمان را در خود جای داده است ، قیمت این دیکشنری در سایت آمازون معادل 30 دلار است که ما در انگلیش کلینیک آن را به صورت رایگان در دسترس زبان آموزان محترم قرار داده ایم. نکته ی بارز این دیکشنری مثال هایی است که از اسلنگ و ضرب المثل در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد. 

 

Download The Farlex Idioms and Slang Dictionary for free

Slangs and Idioms are rooted deep into the culture and social environments of countries, and in order to learn them, people would rather live in their desired countries; however, knowing the proper usage of these slangs are mentioned in some specific books one of these valuable boos is now available for free in our website. To download this book please press link below 

 

دانلود فایل PDF دیکشنری The Farlex Idioms and Slang Dictionary

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic