لوگو انگلیش کلینیک
بهترین کتاب های انگلیسی در سفر

بهترین کتاب های انگلیسی در سفر

03/02/06 13 دقیقه برای مطالعه 19404

همانطور که می دانید، انگلیسی رایج ترین زبان دوم جهان و زبان بین المللی می باشد. بنابراین حتی اگر به کشورهای غیر انگلیسی زبان مثل آلمان، هلند، سوئد، فرانسه و ... سفر می کنید، با دانستن زبان انگلیسی می توانید به راحتی با مردم، در رستوران ها، هتل، فروشگاه ها و فرودگاه و ... ارتباط برقرار کنید. لازمه سفر به کشورهای خارجی، تسلط نسبی به مفاهیم و جملات پایه ای زبان انگلیسی می باشد و شما با مهارت نسبی در بیان درخواست های خود در مواقع مختلف از جمله هتل، رستوران و روشگاه ها قطعا تجربه بهتری از سفر خواهید داشت. 

 

اگرچه که تسلط به زبان انگلیسی و توانایی صحبت کردن و درک جملات و مکالمات انگلیسی امری نیست که یک شبه حاصل شود و نیاز به برنامه ریزی و مطالعه مداوم دارد، کتاب هایی در زمینه انگلیسی در سفر منتشر شده اند که می توانند تا حد زیادی به شما در بیان خواسته های ساده در موقعیت مختلف حین سفر کمک کنند. این کتاب ها معمولا دارای دسته بندی موضوعی هستند که رایج ترین و پرکاربردترین عبارات، جملات، کلمات و مکالمات را در موقعیت هایی از جمله فرودگاه، مراکز تفریحی، تاکسی، فروشگاه و ... را به همراه ترجمه فارسی جمع آوری کرده اند و معمولا به همراه دی وی دی تلفظ جملات ارائه می شوند. برای اینکه از این کتب بهترین استفاده را ببرید، بهترین راه تمرین مداوم آن حدود 2 هفته قبل از سفر و در صورت امکان با فردی دیگر می باشد. هر چند که مطالعه این کتب هرگز با فراگیری طولانی مدت زبان انگلیسی برابری نمی کند، ولی می تواند تا حد خوبی مفید واقع شود. ما در این مقاله بهترین کتاب های انگلیسی در سفر را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

 

کتاب انگلیسی در سفر ENGLISH ON TRIP  

 

کتاب کتاب انگلیسی در سفر ENGLISH ON TRIP

 

این کتاب شما را  با انواع پرسش و پاسخ ها در موقعیت های مختلف آشنا می کند و همچنین دارای واژه نامه ای برای یافتن سریع واژه ها و معانی فارسی آنها می باشد. تلفظ کلمه به کلمه جملات انگلیسی نیز با استفاده از الفبای فارسی مقابل هر جمله نوشته شده است. این کتاب دارای دسته بندی موضوعی می باشد که کاربرد آن را برای افراد بسیار ساده می کند طوری که در هر موقعیت می توانید به سرعت به قسمت مربوطه مراجعه کنید و جملات لازم را مرور کنید. همچنین در هر بخش، تمریناتی ارادئه شده که بتوانید از جا افتادن کاملا جملات در ذهنتان اطمینان حاصل کنید.

 

این کتاب به همراه DVD که شامل تلفظ تمامی جملات و کلمات کتاب است ارائه می شود.

مولف: حسن اشرف الکتابی

 

کتاب انگلیسی برای مسافری از ایران English For A Passenger From Iran 

 

English For A Passenger From Iran

 

انگلیسی برای مسافری از ایران ( English For A Passenger From IRAN) یک مجموعه کتاب دو جلدی کاربردی جهت آموزش مکالمات روزمره زبان انگلیسی می باشد. در این کتاب جملات، واژه ها و عبارت های کاربردی و مهم در موقعیت ها و موضوعات مختلف به صورت مجزا و درس به درس ارائه شده است که علاوه بر ترجمه فارسی، دارای تلفظ با الفبای فارسی نیز می باشند. هر درس از این کتاب شامل ترمرین های مرتبط می باشد که به شما کمک می کند آن چه را که فرا گرفته اید تمرین کنید و بهتر به خاطر بسپرید.

 

دسته بندی های جلد اول کتاب انگلیسی برای مسافران از ایران عبارتند از:

الفبای انگلیسی - اطلاعات شخصی و خانواده  – مکالمات ضروری - فعالیت های روزمره عادی - اعداد، ساعت، پول، تقویم - حمل و نقل و سفر - غذاها - رنگ ها  - خرید کردن - خدمات اجتماعی پوشاک - خانه - جامعه - توصیف افراد - سلامتی و پزشک- مشکلات - مراقبت فردی - مدرسه و دانشگاه - کار و مشاغل - تفریح و سرگرمی - گرامرهای ضروری و ....

 

سطح جلد دوم این کتاب از جلد اول بالاتر است خود کتاب دارای سه بخش مقدماتی، متوسط و پیشرفته می باشد. هر بخش از این کتاب دارای دسته بندی موضوعی خاص خود می باشد که مانند جلد 1 تمامی جملات و کلمات دارای ترجمه فارسی و تلفظ با الفبای فارسی می باشند. جلد دوم نیز دارای تمرین درس به درس می باشد. انتهای کتاب نیز پاسخنامه به همراه ترجمه و تلفظ ارائه شده است.

 

دسته بندی های جلد دوم کتاب انگلیسی برای مسافران از ایران عبارتند از:

بخش ابتدایی: الفبا و هجی کردن - اعداد - روزهای هفته و ماه های سال - آب و هوا - زمان - اطلاعات شخصی - سلام و احوال پرسی - نسبت های فامیلی - اعضاء بدن و ...

بخش متوسط: آشنایی و معرفی کردن - درخواست ها - آینده - مکالمات تلفنی - مسابقات ورزشی - حرفه و مشاغل - داستان و ...

بخش پیشرفته: آموختن زبان انگلیسی - تقاضا شغل - هنر - بازاریابی - سخنرانی - فن آوری - اخبار

جلد اول و دوم این کتاب به همراه DVD تلفظ جملات و مکالمات کتاب عرضه می گردد.

 

کتاب راهنمای سفر Basic Survival Student Book and Work Book

 

کتاب راهنمای سفر Basic Survival Student Book and Work Book

 

کتاب Basic Survival مختص افرادی است که می خواهند سفر کوتاهی به یک کشور انگلیسی زبان با هدف تفریح، دیدار اقوام و ... را داشته باشند و نیاز به دانستن جملات کاربردی و ساده در مقعیت هایی همچون فرودگاه، تاکسی و هتل را دارند. این کتاب علاوه بر دسته بندی موضوعی، دارای تصاویر نیز می باشد که به شما کمک می کند تا جملات را بهتر متوجه شوید و به خاطر بسپرید. علاوه بر آموزش جملات، این کتاب مباحث ساده و ابتدایی گرامر را نیز ارائه داده است که یادگیری مکالمات و جملات را ساده تر می کند.

 

کتاب انگلیسی برای سفر English For Travel

 

کتاب انگلیسی برای سفر English For Travel

 

کتاب انگلیسی برای سفر English for Travel یک مجموعه بسیارکاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی برای افراد با سطح زبان پایه ای می باشد. این مجموعه شامل آموزش مقدماتی ترین اصول زبان انگلیسی آغاز می باشد که در ادامه به آموزش جملات و مکالمات انگلیسی در موقعیت های مختلف می پردازد. کتاب انگلیسی برای سفر شامل اصطلاحات کاربردي و مکالمات روزمره انگلیسی، همراه با فرهنگ واژگان و اصطلاحات مهم به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد که برای مسافران به کشورهای خارجی و زبان آموزان سطح مقدماتی مفید و کاربردی خواهد بود. هر درس این کتاب دارای تمرینات مرتبط با همان درس نیز می باشد.

 

کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی - انگلیسی در مسافرت

 

کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی - انگلیسی در مسافرت

 

این کتاب نیز دارای دسته بندی موضوعی مکالمات و جملات مورد نیاز در موقعیت های مختلف حین سفر می باشد. کتاب مکالمه جامع زبان انگلیسی ترجمه بخش اصلی کتاب بسیار معتبر و مشهور «How do you do?» می‌باشد که یکی از کتاب‌ های مفید و نسبتاٌ کامل در امر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی است. این کتاب به شیوه ای بسیار سرگرم کننده و جالب مکالمه زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا متوسط را آموزش می دهد و علاوه بر مسافران به کشورهای خارجی، برای زبان آموزان مبتدی نیز مناسب می باشد.  اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید، می توانید ورژن اصلی این کتاب را تهیه کنید و به شیوه ای بسیار جالب و سرگرم کننده، به یادگیری مکالمه زبان انگلیسی بپردازید. 

 

در این کتاب نویسنده از یک شخصیت ربات جهت آموزش مکالمات انگلیسی استفاده کرده که در ابتدا قادر به سخن گفتن نیست و به مرور کلمات و جملات را یاد می گیرد. شما نیز قدم قدم به همراه ربات مکالمه انگلیسی را خواهید آموخت!

 

علاوه بر کتاب هایی که معرفی شد، می توانید به مقالات ما در خصوص جملات کاربردی در فرودگاه، هتل، فروشگاه مراجعه کنید و با صدها جمله و اصلاح و کلمه کاربردی انگلیسی در این موقعیت ها به همراه ترجمه فارسی آشنا شوید.

 

کتاب هایی که معرفی شد به طور اختصاصی جهت تمرین و یادگیری مکالمات مورد نیاز در سفر تالیف شده اند. علاوه بر این کتاب ها، می توانید از کتاب های سطح مقدماتی زبان انگلیسی که قواعد پایه ای و ساده انگلیسی را تدریس می کنند جهت تقویت توانایی های خود برای ساختن جملات ساده و بیان منظورتان در سفر استفاده کنید. کاربردی ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای سطح زبان مقدماتی عبارتند از :

English for everyone course book: Level 1

Cutting edge: Elementary

Practice makes perfect: Basic English

English made easy: volume one

Global beginner coursebook

اگر قبل از سفر فرصت و حوصله کافی دارید، می توانید با مطالعه این کتاب ها با دستورهای ساده زبان انگلیسی برای ساخت جملات ابتدایی و بیان منظور آشنا شوید و با قرار گرفتن در موقعیت های مختلف با استفاده از جملات و کلمات ساده منظورتان را برساتید. مطالعه توامان کتاب های مقدماتی انگلیسی، به همراه کتاب های مختص سفر، تاثیر بهتری بر تقویت توانایی زبان شما خواهد داشت. ولی نهایتا، این کتاب ها برای مواقع اضطراری که فرصت کافی ندارید تالیف شده اند و بهتر است اگر به زبان انگلیسی علاقه دارید، از طریق مطالعه و تمرینات بلند و مداوم سطح زبانتان را تقویت کنید.

 

جملات کاربردی انگلیسی در فرودگاه

اصطلاحات انگلیسی رایج در تاکسی و اوبر (Uber)

اصطلاحات انگلیسی رایج در رستوران

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic