لوگو انگلیش کلینیک
دانلود کتاب های آزمون جی آر ای (GRE)

دانلود کتاب های آزمون جی آر ای (GRE)

03/02/06 13 دقیقه برای مطالعه 6224

یکی از آزمون هایی که بسیاری از زبان آموزان در قبول شدن مشکل دارند آزمون دشوار جی آر ای GRE است ، این آزمون که برای بررسی سطح Analytical writing, quantitative reasoning and verbal reasoning  انجام می گیرد برای پذیرفته شدن در رشته های ریاضی و مدیریت در برخی از کشورها من جمله ایالات متحده ی آمریکا، ترکیه و برخی از کشورهای اسکاندیناوی از الزامات تلقی می شود. شاید بسیاری از زبان آموزان اسم این آزمون به گوششان خورده باشد ولی نسبت به دشواری و مشکلات قبول شدن در این آزمون خیلی اطلاعات نداشته باشند. برای بسیاری از زبان آموزان قبول شدن در این آزمون حتی از تافل و آیلتس نیز سخت تر است. یکی از دلایلی که زبان آموزان قادر نیستند در این آزمون نمره ی مورد نظر را بگیرند عدم دسترسی به کتب های به روز است ، در این پست تلاش خواهیم کرد برای شما زبان آموزان محترم چندین کتاب را که قبول شدن در آزمون GRE را تسهیل می کند معرفی کرده و دسترسی دانلود به آخرین نسخه آن ها را برای شما فراهم کنیم. 

 

کتاب Essential Words for the GRE (Edition 4th) 

دانلود کتاب Essential Words for the GRE (Edition 4th)

یکی از موفق ترین و در عین حال مشهورترین کتاب های آمادگی آزمون GRE همین کتاب است که انتشارات Barrons سال های سال است آن را چاپ می کند و نسخه ای که برای شما تهیه شده است نسخه ی آخر این کتاب است که بسیار از زبان آموزان برای آزمون های SAT و GRE از آن بهره می گیرند. 

 

دانلود فایل PDF کتاب Essential Words for the GRE (Edition 4th) 

 

 

کتاب Hill Education GRE 2021

کتاب Hill Education GRE 2021

 

یکی از کتاب هایی که کمتر از کلاس  های آموزشی بر روی آن تمرکز شده است، این کتاب که در سال 2021 توسط انتشارات مگ گراهیل چاپ شده است. این کتاب تمامی بخش های آزمون GRE را مورد بررسی قرار داده و نمونه آزمون هایی که برای متقاضیان آزمون سال 2021 فوق العاده کارآمد است را در این نسخه قرار داده است. این کتاب که همراه با پاسخ های تشریحی است برای متقاضیانی که در سال 2021 و 2022 آماده ی می شوند طراحی شده است. 

 

دانلود فایل PDF کتاب Hill Education GRE 2021

 

 

 کتاب GRE PREP 2021

 کتاب GRE PREP 2021

یکی از کتاب هایی که انتشارات پرینستون چاپ کرده است و برای آمادگی GRE فوق العاده کارآمد است. این کتاب از جمله کتاب هایی است که 4 آزمون کامل را مورد بررسی قرار داده و پاسخ ها را به صورت تشریحی برای زبان آموزان توضیح داده است. این کتاب به شما تکنیک هایی را آموزش می دهد که در کنار دانش با مهارت هایی که موفقیت شما را تضمین می کند آشنا شوید.  

 

دانلود فایل PDF کتاب GRE PREP 2021

 

 

کتاب GRE Prep 2021 Kaplan

کتاب GRE Prep 2021 Kaplan

80 سال تجربه ی انتشارات کاپلان در چاپ کتاب های GRE در یک کتاب خلاصه شده است. این کتاب که از نظر محتوای مملو از لغاتی است که برای آزمون GRE مفید هستند 2 آزمون کامل را طراحی کرده است که در کنار پاسخ های تشریحی یک از با ارزش ترین کتاب های سال 2021 می باشند. پیشنهاد می شود پیش از آزمون حداقل یک مرتبه آن را مطالعه کنید 

 

دانلود فایل PDF کتاب GRE Prep 2021 Kaplan

 

 

کتاب Complete Guide to GRE Vocabulary 

کتاب Complete Guide to GRE Vocabulary

منگوش یکی از موسسه های آموزشی ای است که زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های مختلف آماده می سازد این کتاب یا بهتر است گفت جزء یکی از مواردی است که این آموزشگاه برای زبان آموزان خود تهیه کرده است و لغات کلیدی آزمون GRE را در آن گنجانده است. این جزوه از آن رو که حاصل تجربه ی سال ها تدریس مدرسین مختلف است در مسیر قبول شدن آزمون GRE نقش بسیار مهمی را بازی می کند. 

 

دانلود فایل PDF کتاب Complete Guide to GRE Vocabulary 

 

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic