لوگو انگلیش کلینیک
دانلود کتاب 100 سال با ادبیات داستان کوتاه آمریکا

دانلود کتاب 100 سال با ادبیات داستان کوتاه آمریکا

03/01/10 13 دقیقه برای مطالعه 1006

ادبیات داستان کوتاه در دنیا عمر آن چنان درازی ندارد به جرات می توان گفت این نوشته ها از اواخر قرن 19 میلادی بود که جایگاهی مستحکم میان خواننده های پیدا کرد ، با ظهور نویسنده هایی مانند سامرست موآم ، ادگار آلن پو و سر آرتور کنان دویل در آمریکا بود که این سبک از نگارش کم کم وارد دانشگاه ها و خانه ها مردم شد. از آنجا که بسیاری از نویسنده ها در ابتدا این سبک نگارشی را به عنوان یک متن ادبی قبول نداشتند سامرست موآم تلاش کرد با مشخص کرد چهارچوبی برای آن به این نوع نگارش رنگ و بوی ادبی بدهد. از قرن 20 ام و با ظهور سبک های ادبی مدرنیست و پست مدرنیست بود که داستان های کوتاه نه تنها جایگاه اصلی خود را پیدا کردند بلکه به بخش جدا نشدنی ادبیات ما نیز تبدیل شدند. در ایران نیز نویسنده هایی همانند صادق چوبک ، جلال آل احمد و جمال زاده از این نوع نگارش بهره گرفتند. 

در این پست مجموعه کتاب First 100 years of America short stories (100 سال آغازین ادبیات داستان کوتاه آمریکا) را برای دانلود شما زبان آموزان آماده کردیم. این کتاب که در زمره ی خود یکی از بی نظیرترین کتاب ها است برای داستان های کوتاهی را که از نظر محتوایی فوق العاده غنی هستند را برای شما خوانندگان گردهم آورده است. سطح زبان انگلیسی به کار رفته شده برای زبان آموزان سطح متوسط و رو به بالا مناسب می باشد ولی بهتر است از یک دیکشنری انگلیس به فارسی نیز استفاده کنید.

 

Download First 100 years of America short stories book 

Even though literature has a very long history, however short story is not that much old, this genre has become one of the most favorable parts everyday literature over the past few decades. Many people all over the universe read short stories over novels. 

This book is one of the greats masterpieces related to American short story history, it has been collected by Heidi Pitlor and is considered as one of the references. You can download this magnificent book from the link below. 

 

دانلود کتاب First 100 years of America short stories book

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic