لوگو انگلیش کلینیک
دانلود مجموعه کتاب های Oxford Bookworm

دانلود مجموعه کتاب های Oxford Bookworm

03/02/01 13 دقیقه برای مطالعه 4744

انتشارات آکسفورد در زمینه آموزش زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا سطح پیشرفته شناخته ترین انتشارات در سرتاسر دنیا است ، این انتشارات که به گفته ی بسیاری قدیمی ترین انتشارات دنیا محسوب می شود که از 435 سال پیش تا به امروز فعالیت می کند. این مجموعه که زیر مجموعه ی دانشگاه آکسفورد محسوب می شود در سال 1586 در شهر آکسفورد فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه بیش از 6 هزار کارمند دارد. این انتشارات که مشهورترین کتاب خود یعنی دیکشنری آکسفورد را هر 5 سال یک مرتبه چاپ می کند از سال 2006 مجموعه داستان های Oxford Bookworm را که همانند مک ملیاین و پیرسون داستان های طبقه بندی شده را به زبان آموزان ارائه می دهد چاپ کرد. این مجموعه که در سبک خود منحصر به فرد است ابتدا برای دانشجویان کالج آکسفورد تهیه گردید و بعد از برآورد موفقیت آن برای دیگر زبان آموزان نیز چاپ گردید. این مجموعه کتاب ها اغلب خلاصه ای از آثار ادبی ای هستند که در طی سال ها در این مجموعه چاپ شده اند.  

در این مجموعه که برای دانلود در اختیار شما قرار گرفته است تلاش شده است از هر سطح حداقل یک کتاب در دسترس زبان آموزان قرار داده شود تا با مطالعه ی این کتاب های داستان نه تنها دامنه لغات آن ها بالا برود بلکه قدرت درک مطالب آن ها نیز تقویت شود. 

 

Download Oxford Bookworm Collection for free

Since the oxford Bookworm collection has been considered one the most glamourous books for learning English, we have decided to unload this magnificent collection on our website and let all English learners access it. After reading this book, we hope students could use at least 5000 new vocabularies 

 

 

دانلود فایل PDF کتاب  Meaning of Gifts Stories from Turkey  

 

دانلود فایل PDF کتاب King's Ransom 

 

دانلود فایل PDF کتاب  American Crime Stories 

 

دانلود فایل PDF کتاب New Yorkers - Short Stories

 

دانلود فایل PDF کتاب Love or money

 

دانلود فایل PDF کتاب Mystery in london

 

دانلود فایل PDF کتاب White Death

 

دانلود فایل PDF کتاب Frankenstein

 

دانلود فایل PDF کتاب Seasona and Celebrations

 

دانلود فایل PDF کتاب The scarlet Letter

 

دانلود فایل PDF کتاب Sherlock Holmes and The Duke's Son

 

دانلود فایل PDF کتاب Forty Years of Pop 

 

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic