لوگو انگلیش کلینیک
اسلنگ های رایج اینستاگرام

اسلنگ های رایج اینستاگرام

03/02/05 13 دقیقه برای مطالعه 23625

اسلنگ های رایج اینستاگرام : راهنمایی برای موفقیت در اینستاگرام

آیا تنها یک کاربر ساده ی اینستاگرام هستید و یا زبان مخصوص آن را نیز صحبت می کنید. با کاربرد هشتگ ها و اسلنگ های انگلیسی پرکاربرد در اینستاگرام آشنایی دارید؟  

اصطلاحاتی مانند TBT , #WCW , #MCM# برای شما معنایی دارند؟ این اصطلاحات برای بسیاری از کاربران گیج کننده بوده و در بسیاری از موارد سبب می شوند در بکارگیری صحیح آن ها دچار اشتباه شوید.

بسیاری از این اصطلاحات معانی خاصی را در زبان انگلیسی دارند که کاربران فارسی زبان با آن ها آشنایی ندارند. به همین سبب ما تلاش کردیم برخی از این اصطلاحات و لغات ویژه را برای شما گردآوری کرده و توضیح دهیم.  

 

اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی در اینستاگرام

1- TBT#

TBT مخفف لغت "Throwback Thursday" به معنای پنچ شنبه بازگشت به گذشته است. پنج شنبه ها زمانی است که کاربران اینستاگرام عکس های گذشته خود را منتشر می کنند. شاید عکسی از کودکی یا سفری که سال های گذشته داشتید ، برای این هشتگ مناسب باشد.  

اخیرا نیز در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ نیز این هشتگ به منظور نشان دادن پیشرفت شرکت ها روی کار آمده است.  

 

2- OOTD#

این هشتگ به معنی لباس روز ، بسیاری از کاربران با استفاده از این هشتگ لباس های روزانه خود را به اشتراک گذاشته اند ، این هشتگ نیز یکی از هشتگ های محبوب بازاریاب ها و کاربران است. 

 

3- Regram#

در اینستاگرام نیز همانند توئیتر جنبشی ، به منظور حفظ حق مولف تشکیل شده است که از کپی کردن فایل ها اجتناب می کنند. همانطور که در توئیتر ، از اصطلاح Retweet استفاده می کنند ، در اینستاگرام نیز این هشتگ را به کار می برند.

  

4- WCW#

این هشتگ مخفف "Woman Crush Wednesday"  است که کاربران اینستاگرام را تشویق می کند تاآقایان ، عکس های زنانی را که به آن ها علاقه دارند ، منتشر کنند. 

 

5- MCM#

این هشتگ دقیقا برعکس هشتگ قبلی است. دوشنبه های زمانی است که زنان عکس مردان مورد علاقه خود را منتشر می کنند.  

 

6- POTD#

این هشتگ برای کاربرانی است که علاقه ی زیادی به عکاسی دارند_ با این هشتگ افراد نشان می دهند که بهترین عکسی که گرفته اند ، کدام عکس است.  

 

7- IG# 

هشتگی که مخفف خود نرم افزار یعنی اینستاگرام است.

 

8- Igers#

هشتگی که برای نشان دادن کاربران اینستاگرام استفاده می شود.

 

9- GF#

یکی از هشتگ هایی که بسیاری از کاربران فارسی زبان آن را اشتباه می گیرند. GF مخفف دوست دختر یا Girl Friend   نیست بلکه هشتگی است که یک انجمن حمایت از عکاسان ، آن را ایجاد Gang Family  و یا Global Family  آن را راه اندازی کرده است.

 

10- Fitfam#

هشتگی به منظور حمایت و تشویق کاربران اینستاگرام  

 

11- Fitspo#

یکی از هشتگ هایی که به منظور کمک به زندگی سالم و روش زندگی مناسب ایجاد شده و افرادی که این سبک زندگی را دنبال می کنند از آن بهره می گیرند.  

 

12- F4F#

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که افرادی در بیو خود بنویسند فالو کن تا فالو کنم. کاربران انگلیسی برای این امر هشتگی را راه اندازی کرده اند #F4F که مخفف Follow for follow می باشد.  

 

13- L4L#

این هشتگ دقیقا مانند هشتگ قبلی است با این تفاوت که اگر کسی عکس شما را لایک کند شما نیز عکس او را لایک خواهید کرد.

  

14- TransformaionTuesday#

یکی از هشتگ هایی که صنعت بدن سازی و فیتنس راه اندازی کرده است تا کاربرانی که علاقه ی زیادی به فیتنس دارند را الهام ببخشند و یکدیگر را پیدا کنند.  

 

15- FBF#

دقیقا مشابه Throwback Thursday این هشتگ نیز (Flashback Friday) هشتگی برای اشتراک عکس های نوستالژیک در روزهای جمعه است.  

 

16- SMH#

این هشتگ مخفف “Shaking My Head” است که در بسیاری از موارد برای ابراز تاسف و نا امیدی از انجام یک کاری بکار می رود.  

 

17- FF#

این هشتگ مخفف Follow Friday است که برای پخش هر عکسی در روز جمعه استفاده می شود.  

 

18- YOLO#

دوست دارید یک عکس را با یک نوشته ی خیلی خاص همراه کنید؟ نظرتون در مورد نوشته ی You only live once!(تنها یک مرتبه زندگی می کنید)

 

19- HT# یا H/T (HAT TIP)# (کلاه از سر برداشتن،استعاره از احترام گذاشتن)

یکی از هشتگ هایی برای تحسین کار دیگران  

 

20- instamood#

یکی از بهترین هشتگ ها برای نشان دادن حالت روزانه خودتان  

 

21- NoFilter#  

این هشتگ برای عکس های استفاده می شود که بدون استفاده از فیلترهای اینستاگرام گرفته شده است.  

 

22- Petstagram#

شما هم از آن دسته افرادی هستید که علاقه دارید حیوانات خانگی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و تجربه زندگی روزانه خود را به دوستان خوب بگویید؟ این هشتگ مناسب ترین هشتگ برای این منظور است.  

 

23- Repost#

هشتگی مشابه regram# است.  

 

24- SelfiSunday#

این هشتگ بیشتر از 10 میلیون دفعه استفاده شده و به منظور سلفی های روز یکشبنه می باشد.

 

25- GOTD (Gram of the Day)#

یکی از هشتگ هایی است که خود اکانت اصلی اینستاگرام نیز از آن استفاده می کند و به معنای عکس روز اینستاگرام است. بسیاری از کاربران از این هشتگ به منظور نشان دادن بهترین عکس روز خود و دوستان نیز استفاده می کنند.  

 

 

خلاصه ای از اسلنگ ها  

نظر شما در مورد این اسلنگ ها و هشتگ ها چه بود؟ استفاده از اینستاگرام به عنوان یک کاربر در ابتدا بسیار ساده به نظر می رسد ، اما این شبکه اجتماعی مانند دیگر شبکه ها دارای زبان خاص خود است. اگر به دنبال این هستید یک بلاگر یا اینفلوئنسر اینستاگرامی موفقی باشید ، تلاش کنید زبان این شبکه ی اجتماعی را نیز به خوبی فرا گیرید.  

یادگیری زبان انگلیسی تنها در دوره های آموزشی و کتاب ها خلاصه نمی شود ، زبان یک سیستم پویا است که با گسترش تکنولوژی هر روز در حال رشد بوده و بخش های جدید به آن اضافی می شود. انگلیش کلینیک در تلاش است تمامی جنبه های این زبان را برای شما مشخص کرده و به مرور زمان شما را با این سیستم نوین آشنا کند.

 

تاثیر هشتگ در اینستاگرام 

هشتگ های اینستاگرام می توانند استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما را بسازند یا دقیقا آن ها را شکست دهند ، از آنها به درستی استفاده کنید تا در نتیجه پست های شما توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد که احتمالاً همین امر محصولات یا برند شما را محبوب تر می کند. اما استفاده اشتباه از این هشتگ ها نیز می تواند آسیب جدی را به راهبرد بازاریابی وارد کند. این هشتگ گذاری ها سبب می شود ، تا الگوریتم اینستاگرام با محصول و راهبرد کاری شما بیشتر آشنا شده و در صورتی که میان هشتگ و ماهیت کاری شما تناسبی وجود نداشته باشد شما را به عنوان یک بات معرفی کند. به منظور استفاده موثر از هشتگ‌های اینستاگرام، باید دقیقاً نحوه عملکرد آن‌ها را بدانید و بر اساس  آن یک استراتژی را تنظیم کنید. 

 

هشتگ های اینستاگرام چیست؟

هشتگ ترکیبی از حروف، اعداد و یا ایموجی است که قبل از آن علامت # وجود دارد (به عنوان مثال، NoFilter#). آنها برای دسته بندی محتوا و قابل دیده شدن پست ها  استفاده می شوند. هشتگ ها قابل کلیک هستند به این معنی که هر کسی که روی یک هشتگ اینستاگرام کلیک کند یا هشتگ اینستاگرام را جستجو کند، صفحه‌ای را مشاهده می‌کند که تمام پست‌های برچسب‌گذاری شده با آن هشتگ را نشان می‌دهد.

 

چرا از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنیم؟

هشتگ ها راه مهمی برای گسترش مخاطبان اینستاگرام و دستیابی به افراد بیشتر هستند. هنگامی که از یک هشتگ استفاده می کنید، پست شما در صفحه مربوط به آن هشتگ ظاهر می شود. اگر از یک هشتگ در استوری خود استفاده می کنید، می تواند در استوری هشتگ مربوطه قرار گیرد. افراد همچنین می توانند هشتگ ها را دنبال کنند، به این معنی که می توانند پست هشتگ شده شما را در فید خود ببینند، حتی اگر (هنوز) شما را دنبال نکرده باشند. 

هشتگ‌های اینستاگرام می‌توانند راه بسیار خوبی برای ایجاد جامعه آنلاین باشند تا مردم انگیزه بیشتری برای تعامل با برند شما داشته باشند. به عنوان مثال، از آنجایی که در سال 2020 نحوه ورزش مردم به طور ناگهانی تغییر کرد، نایک لس آنجلس از هشتگ playinside# برای نشان دادن فعالیت افراد محلی در خانه‌های خود استفاده کرد. این راهبرد تبلیغاتی به حدی محبوب شده که به تمامی دنیا منتقل شد. 

 

هشتگ های پربازدید اینستاگرام

 

love#

follow#

instadaily#

smile#

igers#

instagood#

tbt#

selfie#

family#

nofilter#

fashion#

followme#

me#

photo#

dog#

photooftheday#

nature#

friends#

life#

model#

beautiful#

like4like#

fitness#

likeforlike#

sunset#

art#

travel#

girl#

music#

beach#

photography#

instagram#

food#

ootd#

instamood#

happy#

style#

fun#

follow4follow#

foodporn#

picoftheday#

repost#

beauty#

makeup#

motivation#

cute#

summer#

instalike#

amazing#

followforfollow#

 

دوره اصطلاحات کلینیک زبان رفیعی

 

مطالب بیشتر درباره اسلنگ ها و اصطلاحات

10 اسلنگ و اصطلاح انگلیسی که در سال 2022 باید بلد باشید

یادگیری ۵ اسلنگ کاربردی در انگلیسی آمریکایی

اسلنگ ها و اصطلاحات در اپلیکیشن تیک تاک


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic