لوگو انگلیش کلینیک
7 اپلیکیشن کارآمد برای مکالمه زبان انگلیسی در سفر

7 اپلیکیشن کارآمد برای مکالمه زبان انگلیسی در سفر

03/01/10 13 دقیقه برای مطالعه 13224

مکالمه به زبان بومی کشوری که قصد سفر به آن را دارید ، یکی از اصلی ترین عواملی است که سبب می شود شما با فرهنگ آنجا عمیقا ارتباط برقرار کنید. لازم نیست خیلی در صحبت کردن مسلط باشید ، اما آشنایی با چندین لغت و اصطلاح ساده نیز می تواند کیفیت سفر شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.  

اگر از آن دسته افرادی هستید که به کشورهای متعددی سفر می کنید ، یادگیری زبان های متعدد کار بسیار دشواری می باشد. مخصوصا در جاهایی مانندآسیا که در آن نزدیک به 2100 گویش وجود دارد.  

اما اصلا نترسید ، با گوشی های هوشمند امروزه می توانید در طول سفر نیز یاد بگیرید.  

در این مقاله تلاش داریم تعدادی از نرم افزارهای رایگان آموزش زبان انگلیسی در سفر را به شما آموزش دهیم.  

 

Duolingo (اپلیکیشن دولینگو) رایگان  

 

Duolingo (اپلیکیشن دولینگو) رایگان  

 

دولینگو اپلیکیشن مورد علاقه بسیاری از زبان آموزان است، ابتدا رایگان است، طراحی بی نظیری دارد و نزدیک به 23 زبان را پوشش می دهد.  

این اپلیکیشن برای افرادی که کاملا مبتدی و یا حتی افرادی که  بسیار پیشرفته هستند ، آموزش های خاصی از زبان هایی مانند آلمانی ، فرانسه و انگلیسی در نظر گرفته است. حتی آموزش هایی را نیز در مورد زبان های ناشناخته تر مانند نروژی ، سواحیلی و کلینگان به ما می دهد.  

 

اپلیکیشن بابل (رایگان و پولی) Babbel

 

اپلیکیشن بابل (رایگان و پولی) Babbel

 

اپلیکیشن بابل یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب یادگیری زبان انگلیسی است که آموزش زبان انگلیسی را با استفاده از بازی ، بسیار جذاب کرده است. گویندگان انگلیسی زبانی را استخدام کرده اند که به گفتن صحیح جملات و لغات کمک می کنند.  

بخش پولی این نرم افزار نزدیک به 40 کلاس دارد که همین مقدار برای یادگیری بخش زیادی از یک زبان کافی است ، البته در آپدیت های جدید این نرم افزار ، زبان های آلمانی ، فرانسه و ایتالیایی نیز اضافه شده است. هزینه عضویت ماهیانه در کلاس های این اپلیکیشن از 6.95 دلار آغاز و تا 12.95 دلار نیز ادامه دارد. 

 

اپلیکیشن تیپلینگو (رایگان) Triplingo

 

اپلیکیشن تیپلینگو (رایگان) Triplingo

 

این اپ بهترین ، کارآمدترین و ضروری ترین اپلکیشن افرادی است که مدام در حال سفر هستند . قابلیت ترجمه ی آنی این نرم افزار به شما احساس آرامش خوبی را در طول سفر می دهد.  

به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن تنها برای مسافرین ساخته شده و شامل دفترچه ی جملات ، یادداشت های فرهنگی ، مترجم صوتی و محاسبه کننده انعام  است. حتی بخش های امنیتی و بهداشتی منحصر به فرد خود را مانند شماره تماس های ضروری ، مراکز حساسیت های دارویی و غذایی را در مقصد شما دارا می باشد. این اپ برای تمامی سفرهای خارج از کشور شما لازم بوده و نه تنها مشکلات زبان بومی را برطرف می کند ، بلکه پیشنهادهای جذابی را نیز با خود به همراه دارد.  

 

اپلیکیشن بوسوو (رایگان و پولی) (Busuu)

 

اپلیکیشن بوسوو (رایگان و پولی) (Busuu)

 

بوسوو تنها یک اپلیکیشن آموزش زبان نیست ، بلکه یک شبکه ی اجتماعی قدرتمند است که به شما کمک می کند تا با افراد بومی مقصد خود آشنا شده و  زبان آن ها را از طریق صحبت با افراد بومی ، آموزش ببینید.  

بوسی دوره های کامل آموزش برای 12 زبان مختلف را ارائه می دهد. این اپلیکیشن دقیقا مانند دولینگو (البته از نظر بازی محوری ، رویکرد گرافیکی به یادگیری) عمل می کند و هر موضوع به یک تکلیف خاصی مرتبط می باشد.  

 

اپلیکیشن ممریس (رایگان) (Memrise)

 

اپلیکیشن ممریس (رایگان) (Memrise)

 

اپلیکیشن بسیار قدرتمندی که به شما کمک می کند در زمانی کوتاه لغات بسیار زیادی را آموزش ببینید.  

نرم افزار بسیار خاصی که بیشتر بر روی میم (memes) تکیه می کند. روش نوینی را برای آموزش زبان در نظر گرفته است که بر اساس آن به مخاطبین خود اجازه می دهد با دیدن Memes های اینترنی لغات جدید را یاد بگیرند.  

این Memes ها توسط نویسندگان و کاربران خود نرم افزار Memrise ساخته می شوند و این بدان معناست که شما هم می توانید برای زبان مادری و یا زبان دوم خود این Meme ها را ایجاد کرده و با دیگر زبان آموزان به اشتراک بگذارید. با ایجاد و بازنگری این Meme ها ، جایگاه شما نیز در این نرم افزار تغییر می کند و از یک کاربر معمولی به Membryo و سپس به رئیس تغییر خواهید کرد. در این اپلیکیشن تقریبا برای تمامی زبان ها دوره های آموزشی طراحی شده است ، حتی زبان های موجود است که توسط اعضای خود اپلیکیشن طراحی شده اند.  

 

اپلیکیشن موسالینگویا (رایگان و پولی) (Mosalingua)

 

اپلیکیشن موسالینگویا (رایگان و پولی) (Mosalingua)

 

اپلیکیشینی بسیار کارآمد و متعادل است که کاربران به خوبی با آن ارتباط می گیرند ، با این حال یکی از نقاط ضعف این نرم افزار محدود بودن تنها به پنج زبان است..  

این نرم افزار مانند فلش کارت های آموزشی عمل می کند ، با این تفاوت که طراحی این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد از تمامی امکانات آموزشی مانند فایل های تصویری و صوتی استفاده کنید تا تجربه ای جدید را از آموزش زبان انگلیسی کسب کنید.  

با وجود اینکه تمامی بخش های این اپ رایگان نیست و شما باید برای استفاده از زبان هزینه آن را پرداخت کنید ، ولی بخش رایگان این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا لغات زیاد را در مدت 5 روز رایگان آموزش ببینید.

 

(How to) Pronounce اپلیکیشن  (رایگان)  

 

(How to) Pronounce اپلیکیشن  (رایگان)  

 

آیا تا به امروز در رستوارنی بوده اید که قادر به تلفظ کردن اسامی غذاها نبوده باشید ؟ آیا این مسئله باعث خجالت شما نشده است؟ این اپلیکیشن راه حل فوق العاده ای برای این مشکل شما می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید لغات و جملاتی را که به صورت روزانه با آن ها برخورد می کنید ، به راحتی تلفظ کنید. فرقی نمی کند به کدامین زبان های فرانسه ، انگلیسی ، آلمانی و اسپانیایی باشد تنها لغت را تایپ کرده و تلفظ دقیق آن را متوجه شوید. این نرم افزار رایگان بوده و در تمامی پلت فورم ها قابل دسترس است.

 

کلام آخر  

اپلیکیشن  های دیگری مانند Hello talk، tandem نیز وجود دارند که در عرصه ی یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند ، ولی بر اساس نظرسنجی کاربران ایرانی ، هفت اپلیکیشن ذکر شده ، بالاترین نمرات را به خود اختصاص داده اند. از آنجایی که کاربران ایرانی اغلب با مشکل دسترسی به برخی از این اپلیکیشن ها روبرو هستند ، اینگلیش کلینیک با تمرکز بر بومی سازی آموزش آنلاین زبان انگلیسی ، در تلاش است مشکلات آموزش مجازی زبان آموزان را به حداقل رسانده و تجربه ی جدیدی را در دوره های مکالمه خود برای زبان آموزان به ارمغان بیاورد.  

 

بهترین کتاب های انگلیسی در سفر

اصطلاحات انگلیسی رایج در تاکسی و اوبر (Uber)

جملات کاربردی انگلیسی در خرید

اصطلاحات انگلیسی رایج در رستوران

جملات کاربردی انگلیسی در فرودگاه

اصطلاحات رایج انگلیسی در هتل


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic