لوگو انگلیش کلینیک
حروف الفبای زبان انگلیسی با تلفظ

حروف الفبای زبان انگلیسی با تلفظ

03/02/07 13 دقیقه برای مطالعه 2987

حروف الفبای زبان انگلیسی با تلفظ 

به منظور یادگیری هر زبانی اولین قدم یادگیری الفبای آن می باشد. تقریبا تمامی ما ایرانی ها تحت تاثیر استفاده از تلفن های همراه کم و بیش با الفبای زبان انگلیسی آشنا هستیم و حتی گاهی اوقات از این الفبا برای تایپ کردن صحبت های خود استفاده می کنیم که از آن به عنوان فینگلیش یاد می کنیم. در این پست ما در انگلیش کلینیک قصد داریم همراه با شما نگاهی به الفبای زبان انگلیسی انداخته و نکته های جالبی را نیز در مورد آن به شما خواهیم گفت. 

 

چرا باید الفبای زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

الفبای انگلیسی پایه و اساس زبان انگلیسی گفتاری است و به زبان آموزان این مزیت را می دهد که چگونه کلمات و حروف را تلفظ ، ادا کرده و املای زبان را درک کنند. 

1. برای یادگیری نحوه تلفظ کلمات

یادگیری و تسلط بر حروف الفبا به شما کمک می کند تا مانند یک فرد مسلط به زبان انگلیسی صحبت کنید. این موضوع برای شما یا دیگر زبان آموزان در تلفظ کامل کلمات مفید بوده و راهی عالی برای یادگیری صداهای حروف و تسلط بر آنها می باشد.

 

2. به زبان انگلیسی فکر کنید

وقتی به زبان انگلیسی فکر می کنید، نیاز به ترجمه از زبان اول خود را از بین می برید. این مسئله باعث می‌شود که سریع‌تر ارتباط برقرار کنید و بیشتر شبیه یک انگلیسی مسلط صحبت کنید. دانستن الفبای انگلیسی و یادگیری صداهای هر حرف می تواند به شما کمک کند کلمات را همانطور که گفته می شود بخوانید.

 

3. برای یادگیری املا

یادگیری حروف الفبا می تواند به شما کمک کند در نحوه املای کلمات در زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و حتی جملاتی گرامری درستی را بسازید. با آگاهی از نحوه املای کلمات در زبان انگلیسی، می توانید راحت تر با آن ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید یاد بگیرید که چگونه کلمات مفیدی مانند نام و آدرس خود را تلفظ کنید.

 

حروف الفبای زبان انگلیسی با تلفظ

 

الفبای زبان انگلیسی  

همانطور که املای کلمات را در زبان انگلیسی آموزش می بینید، تلفظ هر حروف الفبا را نیز در زبان یاد می گیرید. وقتی حروف به عنوان بخشی از یک کلمه تلفظ می شوند، تلفظ آنها تغییر می کند.

 

حروف کپیتال

حروف کوچک

علائم تلفظی

A

a

[eɪ]

B

b

[biː]

C

c

[siː]

D

d

[diː]

E

e

[iː]

F

f

[ɛf]

G

g

[dʒiː]

H

h

[eɪtʃ]

I

i

[aɪ]

J

j

[dʒeɪ]

K

k

[keɪ]

L

l

[ɛl]

M

m

[ɛm]

N

n

[ɛn]

O

o

[oʊ]

P

p

[piː]

Q

q

[kjuː]

R

r

[ɑr]

S

s

[ɛs]

T

t

[tiː]

U

u

[juː]

V

v

[viː]

W

w

[ˈdʌbəl juː]

X

x

[ɛks]

Y

y

[waɪ]

Z

z

[ziː]

 

الفبای آوایی چیست؟

الفبای آوایی از الفبای آوایی بین المللی (IPA) برای املای جداگانه حروف استفاده می کند. این الفبا زبان آموزان را قادر می سازد تا صداهای یک زبان را با نمادها و کاراکترهای نوشتاری به طور دقیق نشان دهند. الفبای املا از الفبای آوایی ناتو برای ارتباط استفاده می کند. مجموعه کلمات برای ارتباط شفاهی از یک کلمه رمزی استفاده می کند که نماد یا حرف الفبای اولیه را نشان می دهد. الفبای آوایی دارای 26 کلمه رمز است که از حرف اول تا آخر به الفبای انگلیسی اختصاص داده شده است.

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic