لوگو انگلیش کلینیک
بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان

03/02/05 13 دقیقه برای مطالعه 16519

انگلیسی زبان علم، کامپیوتر، دیپلماسی و جهانگردی است و دانستن آن شانس شما را برای یافتن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در ایران یا یافتن شغل در خارج از کشور افزایش می دهد. این زبان همچنین زبان ارتباطات بین المللی، رسانه و اینترنت نیز به حساب می آید و بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای معاشرت و سرگرمی و حفظ ارتباط با جهان امروز الزامیست. راه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد و این که کدامیک را انتخاب می کنید بستگی به سطح زبان انگلیسی، هدف و زمان مورد نظرتان دارد. یکی از مرسوم ترین روش ها برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از کتاب های خود آموز است که با وجود فراوانی انواع کتاب ها، افراد معمولا برای انتخاب کتاب مناسب دچار سردرگمی می شوند. ما در این مقاله قصد تا داریم تا بهترین کتاب های آموزش زبان را برای شروع یادگیری مبتدیان معرفی کرده و فایل دانلود آن ها را در اختیار شما زبان آموزان گرامی قرار دهیم.  

 

 

1. English for Everyone Grammar Guide Practice Book

 

 کتاب English for Everyone Grammar Guide Practice Book

 

این کتاب مملو از تمرینات گرامری با سطوح متفاوت است تا گرامری را که در هر درس آموخته اید تقویت کنید و به خاطر بسپرید. این تمرینات به شما کمک می کند تا به مرور بر ساختار تمام افعال و جملات پیچیده و ... مسلط شوید و به شما این فرصت را می دهد که بارها و بارها با استفاده از مهمترین ساختارهای دستوری، زبان انگلیسی را تمرین کنید.این کتاب برای زبان آموزان مبتدی و متوسط ایده آل است و شامل گرامر انگلیسی در تمامی سطوح می باشد. در این کتاب از  روش یادگیری بصری برای آموزش گرامر انگلیسی استفاده شده و بسیاری از تمرینات با تصاویر جذابی همراه اند که فهم نکات گرامری را برای زبان آموزان جذاب و آسان می کند. خواه بخواهید دانش زبانی خود را برای کار، تحصیل و مسافرت افزایش دهید یا برای امتحانات مدرسه آماده شوید، این کتاب به شما روشی ساده برای یادگیری گرامر انگلیسی، به خاطر سپردن آن و استفاده از آن ارائه می دهد.  

این کتاب با بهره گیری از روش های ابتکاری بصری مهارت های کلیدی زبان ، گرامر و واژگان شما را تقویت می کند و با انواع تمرینات گفتاری، خواندن و نوشتن به شما کمک می کند تا دانش زبان خود را بهبود بخشید و جملات و مفاهیم انگلیسی را به راحتی درک کنید. در انتها شما می تواند از طریق لینک زیر این کتاب پر محتوا را دانلود کرده و در هر کجا که هستید از آن استفاده کنید.

 

دانلود pdf

دانلود فایل های صوتی

  

2. English for Everyone

 

English for Everyone

 

اگر سطح زبان شما مبتدی است و می خواهید انگلیسی را به عنوان زبان دوم یاد بگیرید،  همه ی چیزهایی که نیاز دارید در کتاب "زبان انگلیسی برای همه" مهیا شده است: در این کتاب می آموزید که در انگلیسی چگونه راجع به موضوعات روزمره مانند شغل، امور خانه، علایق، سلامتی و موارد دیگر صحبت کنید. این کتاب همچنین دستور زبان مربوط به زمان افعال را به شما آموزش می دهد ولی بیشترین تاکید آن روی زمان حال ساده می باشد. کتاب "زبان انگلیسی برای همه" شامل واژگان ضروری پر کاربرد انگلیسی نیز می باشد که به شما کمک می کند تا به طور هم زمان گرامر و دانش لغوی خود را تقویت کنید و ظرف مدت کوتاهی بتوانید انگلیسی صحبت کنید.

 

حالا که با کلیات جلد اول این کتاب بیشتر آشنا شدید بهتر است نگاه کلی به ساختار این کتاب نیز بیاندازیم. این مجموعه کتاب در چهار سطح در دسترس زبان آموزان قرار گرفته است و هر یک از مجلدها همراه به فایل های صوتی و یک کتاب تمرین هستند. این مجموعه بر اساس سطح شما موارد تدریسی را تغییر می دهد و تلاش می کند شما را آهسته آهسته برای دوره های پیشرفته تر آماده کند. در این پست اولین مجموعه ی این کتاب را که مختص به زبان آموزان سطح مبتدی است آماده کرده ایم و شما هر دو نخسته از این سطح را همراه با فایل صوتی می توانید دانلود کنید. 

 

دانلود pdf

دانلود فایل های صوتی

 

3. Short Stories in English for Intermediate Learners

 

کتاب Short Stories in English for Intermediate Learners

 

این کتاب مجموعه ای از هشت داستان کوتاه جالب و گیرا برای نوجوانان و بزرگسالان است. باربارا اوكلی، نویسنده پرفروش ترین کتاب نیویورك تایمز "ذهنیتی برای اعداد"، داستان های كوتاهی را به زبان انگلیسی برای زبان آموزان مبتدی و متوسط نگاشته و در این مجموعه گرداوری کرده است. با مطالعه این کتاب هم سطح دانش زبان تان بالا می رود و هم حین فراگیری نکات در غالب داستان، لذت می برید.

این کتاب شامل هشت داستان در ژانرهای هیجان انگیز مختلف، از داستان های علمی تخیلی و جنایی گرفته تا تاریخی و مهیج، می باشد که به شما کمک می کند در حالی که طیف گسترده ای از واژگان جدید را می آموزید، لذت ببرید. داستان های این کتاب به شما 1000 کلمه متداول انگلیسی را یاد می دهد که می توانید آن ها را در مکالمه های روزمره به کار ببرید و از این طریق سطح زبانتان را نیز تقویت کنید.  این داستان ها شامل ویژگی های کلیدی ای هستند که پیشرفت شما را در زبان انگلیسی تضمین می کند. از جمله این ویژگی ها واژنامه لغات مهم و کاربردی هر داستان و ارائه طرح کلی هر درس می باشد.  همچنین پایان هر داستان تمرینات درک مطلب وجود دارد که جهت سنجش میزان درک شما از آنچه خوانده اید و افزایش تسلط شما در خواندن متون انگلیسی طراحی شده اند. درنتیجه  شما می توانید علاوه بر لذت بردن از خواندن دانستانهای جالب و هیجیان انگیز، دایره لغات انگلیسی و توانایی درک متن خود را بهبود بخشید بدون اینکه احساس خستگی و ناامیدی کنید. شما زبان آموزان عزیز که همیشه همراه انگلیش کلینیک بوده اید می توانید این کتاب را از لینک زیر دانلود کرده و به مجموعه کتاب های پی دی اف خود اضافه کنید.  

 

دانلود

 

4. English Grammar Rules 101

 

کتاب English Grammar Rules 101

 

این کتاب یکی از کاربردی ترین کتاب های آموزش دستور زبان و مناسب روش خودآموز است که به زبان ساده و قابل فهم تمام قوائد زبان انگلیسی را توضیح می دهد. اگر بارها کتاب های مختلف را امتحان کرده اید و از مفاهیم غیر قابل فهم موجود خسته شده اید و یادگیری گرامر را رها کرده اید، این کتاب مناسب شماست! حتی اگر فکر می کنید هیچ وقت هیچ کتابی به دردتان نمی خورد و یادگیری گرامر برایتان امری دشوار است، این کتاب موارد کاملاً جدید و تازه ای را برایتان به ارمغان می آورد. استفاده از آنچه در این کتاب یاد می گیرید می تواند به شما کمک کند در کمتر از 1 هفته نتیجه را ببینید و بتوانید کم کم جملات و عبارات کاربردی روزمره بسازید. کتاب "قوانین گرامر انگلیسی 101" نحوه تسلط بر مبانی دستور زبان انگلیسی و استفاده درست از زمان افعال و علائم نگارشی را به خوبی و سادگی به شما آموزش می دهد. این کتاب به گونه ای طراحی شده است که در کمترین زمان شما را برای صحبت کردن به زبان انگلیسی آماده می کند.

 

دانلود

 

5. Practice Makes Perfect Basic English, Third Edition

 

کتاب Practice Makes Perfect Basic English, Second Edition

 

این کتاب مخصوص تمرین گرامر بوده و جز کتاب های پرفروش جهان است که برای تسلط بر مفاهیم اساسی گرامر، ابزارهای ارزشمندی را به زبان آموزان ارائه می دهد. درس های گرامر این کتاب کوتاه و سه صفحه ای هستند که فقط 10 تا 15 زمان برای مطالعه آن ها نیاز دارید! هر درس شامل یک قانون گرامری و تمرینات و مثال های کاربردی می باشد.

نسخه سوم این کتاب شامل 53 درس و 125 تمرین است که به صورت مجزا درس های گرامری را مورد بررسی قرار می گیرد. این کتاب که در سال 2019 به چاپ رسید آخرین نسخه تا بدین روز است و درس های گرامری هم چون کاربرد افعال، زمان های مختلف و جمله سازی های را آموزش می دهد.  

 

دانلود

 

6. Learn English with Short Stories

 

Learn English with Short Stories کتاب

 

از آنجایی که مطالعه گرامر زبان انگلیسی به طور خالص دشوار و خسته کننده است، استفاده از کتاب های داستان محور که زبان را در قالب سرگرمی آموزش می دهند، می تواند تا حد زیادی خواندن زبان را لذت بخش تر کند. در این کتاب شما 100 داستان کوتاه سرگرم کننده و جالب انگلیسی برای سطح مبتدی و متوسط دارید. یادگرفتن زبان انگلیسی برای مبتدیان تا حدی چالش برانگیز و مشکل است ولی این کتاب جالب و سرگرم کننده این مشکل را برطرف کرده است. تمام داستان های کوتاه انگلیسی از نظر محتوایی منحصر به فرد و  سرگرم کننده هستند و به تدریج واژگان جدید به دانسته هایتان اضافه می شوند تا دچار خستگی نشوید و حین مطالعه کتاب به طور ضمنی دایره لغتتان افزایش پیدا کند. واژگان انگلیسی مورد استفاده در داستان ها بیشتر برای سطح مبتدی و متوسط  مناسب است.

 

دانلود

 

7. English Made Easy Volume One

 

کتاب English Made Easy Volume One

 

مطالعه این کتاب یک راه سرگرم کننده و جذاب برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد که به زبان آموزان مبتدی انگلیسی امکان دسترسی آسان به واژگان و دستور زبان انگلیسی را می دهد که در طیف گسترده ای از موقعیت های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. نحوه آموزش این کتاب ترکیبی از متن و تصویر است که علاوه بر شیرینی و سادگی مطالعه به ماندگاری دروس در ذهن زبان آموزان نیز کمک بسیاری می کند. روش تصویری استفاده شده در این کتاب مبتنی بر درک کاملی از ساختار زبان و چگونگی یادگیری موفقیت آمیز زبان است. نویسندگان و معلمان باتجربه زبان انگلیسی با سابقه قوی در تحلیل و آموزش زبان این کتاب را نگاشته اند. این کتاب در مجموع از 20 بخش تشکیل شده است که در گروه های پنج تایی موضوع بندی شده اند. چهار بخش اول این کتاب مختص آموزش زبان انگلیسی و گرامر هستند. صفحه اول هر بخش دارای لیستی از کلمات و عبارات به همراه تلفظ دقیق می باشد که زمان آموزان باید در آن بخش فرا بگیرند.

 در پایان هر بخش یک داستان سرگرم کننده ارائه می شود که در آن دروس جدید گنجانده شده و به زبان آموز کمک می کند تا نحوه کاربرد قوائد دستور زبان را درک کند. بخش پنجم هر درس شامل تمریناتی است که برای تقویت زبان آموز طراحی شده اند. هم اکنون آخرین نسخه ی این کتاب برای زبان آموزان عزیز فراهم شده و با کلیک بر روی لینک زیر می توانند آن را دانلود کنند.  

 

دانلود

 

8. ESL Beginner Premium Edition with e-flashcards

 

کتابESL Beginner Premium Edition with e-flashcards

 

کتاب ESL Beginner Premium Edition یکی از کتاب هایی است که یادگیری زبان انگلیسی را برای مبتدیان آسان می کند! کتاب ESL Beginner شما را با اصول گرامر انگلیسی آشنا می کند و با ابزارها و سرعت مناسب شما را به سطح بعدی می رساند. این کتاب با استفاده از مثال های کاربردی در مورد زندگی روزمره گرامر زبان انگلیسی را به نحوی بسیار کاربردی به شما آموزش می دهد و دیگر مجبور نیستید انواع و اقصام قوانین پیچیده را حفظ کنید. در این کتاب تمامی قوائد اصلی زبان انگلیسی گنجانده شده که با فراگیری آن ها ظرف مدت کوتاهی شاهد پیشرف خود در زبان انگلیسی خواهید بود.

این کتاب همچنین شامل جداول ویژه ای می باشد که پنج حوزه اصلی دستور زبان انگلیسی را شامل مقالات، واژگان، جمع ، حروف اضافه و افعال نامنظم توضیح می دهد. شما می توانید هم زمان با مطالعه این کتاب، مهارت های نوشتاری و مکالمه خود را نیز تقویت کنید. این کتاب یک مکمل ایده آل برای کتاب های درسی و دوره های زبان می باشد که با استفاده از تمرینات آن می توانید به مرور نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و قسمت هایی که در آنها تسلط کافی ندارید را بیشتر مطالعه کنید و در نهایت به سطح ایده آلی در زبان برسید. کتاب هایی که در بالا معرفی شدند همگی جز بهترین و پرطرفدارا ترین کتاب ها در میان زبان آموزان مبتدی هستند. ولی همیشه باید توجه کنید که بهره گیری از یک مدرس خبره که هم گام با شما به تصحیح ایرادات و تمرین های شما بپردازد، سرعت و کیفیت یادگیری را بالا برده و موجوب می شود در زمان کوتاه تری نتیجه مطلوب بگیرید. توجه کنید که کنار مطالعه کتاب، شنیدن و دیدن فیلم و سریال به زبان انگلیسی کمک بسیاری به یادگیری صحیح و پیشرفت شما می کند.  

 

دانلود

 

نکته آخر

مجموعه کتاب هایی که در بالا از آن ها یاد شده برای تنها بخشی از هزاران کتابی است که در صنعت آموزش زبان انگلیسی از آن ها استفاده می شود. زبان آموزان که قصد دارند برای یادگیری زبان انگلیسی از روش خودآموز استفاده کنند بهتر است در کنار دوره های آنلاین زبان انگلیسی این کتاب ها را نیز مطالعه کرده و از رهمون های آن ها نیز نهایت استفاده را ببرند. این کتاب ها هر یک بر یکی از جنبه های آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارد بنابراین پیشنهاد می شود ابتدا نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کرده و سپس با رویکردی متفاوت تلاش کنید موارد جدید را یاد بگیرید.  

 

 

دانلود کتاب Reading Explorer Intro (تقویت ریدینگ)

دانلود کتاب Short stories for beginners and intermediate learners

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic