لوگو انگلیش کلینیک
متن سالگرد ازدواج به انگلیسی با ترجمه فارسی

متن سالگرد ازدواج به انگلیسی با ترجمه فارسی

03/02/26 13 دقیقه برای مطالعه 12618

متن سالگرد ازدواج به انگلیسی با ترجمه فارسی

در فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان، ازدواج یکی از مقدس ترین و زیباترین سننی است که در طی چندین قرن، هنوز نیز با تجملات و شرایط خاصی برگزار می‌شود که همین مسئله هم باعث شده تا افراد بخواهند با استفاده از جملات زیبا سالگرد این اتفاق میمون را به یکدیگر تبریک بگویند. در زبان انگلیسی برای عنوان کردن سالگرد هر مسئله‌ای از لغت anniversary استفاده می کنند و برای بیان سالگرد ازدواج لغت wedding  anniversary به کار گرفته می شود. از آنجا که شما زبان آموزان و همراهان همیشگی کلینیک  تخصصی رفیعی همیشه به دنبال جملات و عباراتی هستید که بخواهید در مراسم مختلف از آنها به درستی استفاده کنید، در این بخش قصد داریم همراه با شما نگاهی به جملات و عبارات زیبا برای تبریک سالگرد ازدواج انداخته و آنها را آموزش دهیم.

 

اولین سالگرد ازدواج به انگلیسی

در تمام فرهنگ های دنیا اولین سالگرد ازدواج، یکی از مهمترین روزهای زندگی دو زوج به حساب می آید و برای جشن گرفتن این روز تدارکات زیادی را به عمل می آورند.  در زبان انگلیسی به منظور اینکه افراد بخواهند اولین سالگرد ازدواج را بیان کنند، از عبارت First wedding anniversary استفاده می‌کنند، ولی معادل های بسیار زیباتر و کاربردی‌تری نیز برای شما وجود دارد. در این بخش قصد داریم برای شما چند نمونه از عبارات معادل برای اولین سالگرد ازدواج را آورده و کمک کنیم با استفاده از آنها بیشتر شبیه به افراد بومی انگلیسی را  صحبت کنید.

One year down; the rest of our lives to go.

یک سال از زندگی مشترک گذشت و سال های زیادی برای سپری کردن وجود دارد

"May this year be merely the first of many great ones to come."

باشد که این اولین سال از سال های فوق العاده آتی باشد

"May this special day be the first year of many."

باشد که این سال فوق العاده اولین سال از سال های فوق العاده باشد

"Here's to 365 days of marriage

به سلامتی 365 زندگی مشترک

"365 days later, and I'm still crazy for you."

"365 روز بعد، و من هنوز دیوانه تو هستم."

 

تبریک ازدواج به انگلیسی

در صورتی که قصد دارید از عباراتی برای تبریک ازدواج به زبان انگلیسی استفاده کنید، ساختار هایی وجود دارند که کمک می کند شما از عبارات درست استفاده کرده و به راحتی هر آنچه را که در قلب خود وجود دارد، برای دیگران بیان کنید.  به منظور اینکه بتوانید از الگوهای رایج در زبان انگلیسی استفاده کنید، در این بخش ما برای شما بهترین و رایج ترین عبارات در امریکای شمالی و انگلستان را انتخاب کرده ایم و کمک می کنیم جملات معناداری را انتخاب کنید

Congratulations on a spectacular wedding and a lifetime of love and happiness ahead. Warmest wishes on your big day and as you start a new chapter of life and love together. May God grant you wisdom, blessings, and happiness. The two of you are a blessing not only to each other but to all those around you.

 

یک عروسی دیدنی و یک عمر عشق و شادی در پیش رو تبریک می گویم. گرم ترین آرزوها در روز بزرگ شما و زمانی که فصل جدیدی از زندگی و عشق را با هم شروع می کنید. خداوند به شما حکمت ، برکت و سعادت عنایت فرماید. شما دو نفر نه تنها برای یکدیگر بلکه برای همه اطرافیانتان نعمت هستید.

 

The two of you are a blessing not only to each other but to all those around you. Your love ripples out into the world and inspires your friends, family, and community. We are so happy for you and look forward to watching you grow in love as a couple.

شما دو نفر نه تنها برای یکدیگر بلکه برای همه اطرافیانتان نعمت هستید. عشق شما در جهان موج می زند و الهام بخش دوستان، خانواده و جامعه شماست. ما به خاطر شما بسیار خوشحالیم و مشتاقانه منتظر رشد عشق شما به عنوان یک زوج هستیم.

 

“My princess, wishing you immense happiness, joy, and laughter in your marriage. May you have a wonderful married life!”

"پرنسس من، برای شما آرزوی خوشبختی، شادی و خنده در ازدواجتان دارم. باشد که یک زندگی زناشویی فوق العاده داشته باشید!»

 

“Sending you warm wishes today and always, my sweet daughter.”

"امروز و همیشه برایت آرزوهای گرم می فرستم، دختر نازنینم."

 

“Congratulations Sweetheart on your big day! May your marriage be filled with love, trust, and respect through your lifetime.”

"این روز بزرگ رو عزیزم تبریک می گم! باشد که ازدواج شما در طول عمرتان مملو از عشق، اعتماد و احترام باشد.»

 

“Congratulations, dear, for finding your truelove. May this love grow stronger and deeper through each passing day of your married life.”

«تبریک می‌گویم، عزیزم، برای یافتن عشق واقعی‌ات. باشد که این عشق در هر روز زندگی زناشویی شما قوی تر و عمیق تر شود.»

 

 

تبریک سالگرد ازدواج به دوست به انگلیسی

گاهی اوقات، قصد داریم سالگرد ازدواج یکی از صمیمی ترین دوستان خود را تبریک بگوییم که در این صورت باید از لغات و کلماتی استفاده کنیم که در خور این دوست بوده و کمک کند رابطه صمیمی بین ما نیز عمیق تر شود.  در صورتیکه قصد دارید از عبارات بهتر نسبت به بخش قبلی استفاده کنید، ما برای شما عبارات و جملات مناسب تری را در این بخش آماده کرده ایم که می‌توانید برای تمام دوستان خود از آنها استفاده کنید.

Congratulations on your wedding anniversary, it is truly a joy seeing both of you so happy!

سالگرد ازدواجتان را تبریک می گویم، دیدن هر دوی شما بسیار خوشحال کننده است!

It’s not about how many years you two have been together, it’s about how much fun you’ve had together. Happy Anniversary! Friends

مهم این نیست که شما دو نفر چند سال با هم هستید، مهم این است که چقدر با هم خوش گذرانده اید. سالگرد مبارک! دوستان

Your marriage proves that in order to make a marriage successful and long-lasting, you must learn how to love honestly and unconditionally. Happy anniversary!

ازدواج شما ثابت می کند که برای داشتن یک ازدواج موفق و طولانی مدت، باید یاد بگیرید که چگونه صادقانه و بی قید و شرط عشق بورزید. سالگرد مبارک!

The years you have spent together speak volumes of the love and devotion you share for each other. Happy anniversary!

سال هایی که با هم گذرانده اید، گویای عشق و ارادتی است که به یکدیگر دارید. سالگرد مبارک!

May you love each other and take care of each other forever, and may the holy bond of marriage between you grow stronger and more romantic with each passing day!

باشد که همدیگر را دوست داشته باشید و همیشه مراقب یکدیگر باشید و هر روز که می گذرد پیوند مقدس ازدواج بین شما قوی تر و عاشقانه تر شود!

Your marriage is not just a tale of love, but an epic tale of romance. Happy anniversary to you both!

ازدواج شما فقط یک داستان عاشقانه نیست، بلکه یک داستان حماسی عاشقانه است. سالگرد شما هر دو مبارک!

Like a fine wine, the years only serve to make the bond between the two of you better. Happy Anniversary!

مانند یک شراب خوب، سالها فقط باعث بهبود پیوند بین شما دو نفر می شود. سالگرد مبارک!

The smile on your faces as you look at each other shows the pure joy of your marriage. Happy anniversary to the most wonderful couple I have ever known!

لبخند بر لبان شما در حالی که به یکدیگر نگاه می کنید، شادی ناب ازدواج شما را نشان می دهد. سالگرد فوق العاده ترین زوجی که تا به حال شناخته ام مبارک!

 

تبریک سالگرد ازدواج به همسر به انگلیسی

اگر قصد دارید سالگرد ازدواج خود را با استفاده از اشعار و جملات زیبا به همسر خود تبریک بگویید، باید از عباراتی استفاده کنید که عمیق ترین احساسات شما را بازتاب دهد و کمک ‌کند هر آنچه را که پیش از آن به زبان نیاورده اید، با استفاده از لغات و عبارات صحیح برای او بیان کنید. امروز همراه با ترجمه برای شما، شاعرانه ترین عبارات را برای بیان احساسات عمیق تان انتخاب کردیم و شما می توانید با استفاده از آن ها سالگرد ازدواجتان را به همسرتان تبریک بگویید.

My dear wife, thank you for bringing so much love and joy into my life. You are my closest companion and the most important person in my life. My love, Happy Anniversary!

همسر عزیزم، ممنونم که این همه عشق و شادی را به زندگی من آوردی. تو نزدیکترین همراه من و مهمترین فرد زندگی من هستید. عشق من، سالگرد مبارک!

An anniversary is a time to celebrate not only the special day but also the love and bond that you and I share. Thank you for being who you are and loving me so much m heart!

سالگرد زمانی برای جشن گرفتن نه تنها روز خاص بلکه عشق و پیوندی است که من و شما به اشتراک می گذاریم. ممنون که هستی و مرا خیلی دوست داری!

It doesn’t matter how many times I’ve told you that I love you; in fact, saying it never gets old. My sweetheart, I wish you a happy anniversary.

مهم نیست چند بار به تو گفته ام که دوستت دارم؛ در واقع، گفتن آن هرگز قدیمی نمی شود. عزیزم سالگرد مبارکی را آرزو میکنم

I love you now and forever! I can’t imagine how my life would be without you. Happy Anniversary, my beautiful wife.

Save translation

اکنون و برای همیشه دوستت دارم! نمی توانم تصور کنم زندگی من بدون تو چگونه خواهد بود. سالگردت مبارک همسر زیبای من

When it comes to how I feel about you, I love you never seems to be enough. Happy Anniversary my sweet wife of ten years.

وقتی نوبت به احساس من نسبت به تو می رسد، به نظر می رسد که ”دوستت دارم“، هرگز کافی نیست. سالگرد ده سالگی ازدواج با تو همسر نازنینم مبارک.

“A Beautiful rose for a Beautiful woman who is my Beautiful wife and has given me a Beautiful life. Happy anniversary.”

"یک گل رز زیبا برای یک زن زیبا که همسر زیبای من است و به من زندگی زیبایی بخشیده است. سالگرد مبارک."

 

متن سالگرد ازدواج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام امروزه به یکی از اصلی ترین مراکز برای تبریک رویدادهای مهم زندگی تبدیل شده است و افراد نیز به منظور اینکه بتوانند این روز را به دوستداران و آشنایان خود تبریک بگویند، تلاش می کنند از عبارات متنوعی استفاده کنند. تحت تاثیر همین موضوع، ما قصد داریم برای شما مهم ترین عبارات برای تبریک سالگرد ازدواج را که میتوانید در این شبکه اجتماعی از آنها استفاده کنید آموزش دهیم

A good marriage is like a casserole: Only those responsible for it really know what goes in it.

یک ازدواج خوب مانند یک قابلمه است: فقط کسانی که مسئول آن هستند واقعاً می دانند چه چیزی در آن وجود دارد.

Marry someone who gives you the same feeling as when you see your food coming at a restaurant.

با کسی ازدواج کنید که همان حسی را به شما بدهد که وقتی غذایتان را در رستوران می بینید.

Thanks for never watching an episode of [insert show name] without me.

ممنون که هرگز قسمتی از [نام نمایش را وارد کنید] بدون من تماشا نکردید.

Happy Anniversary! Let’s order takeout and be in bed by 10 p.m.

سالگرد مبارک! بیایید غذای بیرون را سفارش دهیم و تا ساعت 10 شب در رختخواب باشیم.

There’s no one else in the world I’d rather have snoring beside me.

هیچ کس دیگری در دنیا نیست که ترجیح دهم در کنار من خروپف کند.

You might call me crazy, but I’m not the one who married me.

ممکن است مرا دیوانه خطاب کنید، اما من کسی نیستم که با من ازدواج کرده است.

Marriage: when dating goes too far.

ازدواج: زمانی که قرار ملاقات خیلی دور می شود.

Happy anniversary, babe. We’ve been through so much together and most of it was your fault. Still love you though.

سالگردت مبارک عزیزم. ما خیلی چیزها را با هم گذراندیم و بیشتر آن تقصیر تو بود. هرچند هنوز دوستت دارم

 

 

بیشتر بخوانید:

تبریک روز پدر به انگلیسی با ترجمه فارسی

تبریک روز معلم به انگلیسی با ترجمه

چند روش مختلف برای تبریک روز تولد به زبان انگلیسی


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic