لوگو انگلیش کلینیک
مزیت های استخدام مترجم

مزیت های استخدام مترجم

03/02/12 13 دقیقه برای مطالعه 1154

آیا قصد دارید کسب و کار خود را در سطوح بین الملل گسترش دهید؟ اگر برای کسب و کار خود اهداف بلند مدت و جاه طلبانه ای مشخص کرده اید فارغ از اینکه کدام کشورها و فرهنگ را مورد هدف قرار داده اید انتخاب یک مترجم حرفه ای اولین قدمی است که شما باید بردارید. 

اگر شما در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ و صنایع مبتنی بر اینترنت فعالیت دارید که خدمات شما به صورت 24 ساعته می باشد بهتر است یک متجرم تمام وقت را نیز برای خدمات خود در نظر بگیرید تا تمایز رقابتی متفاوتی را نسبت به رقبای خود داشته باشید. همین نکته است که برای بسیاری از مشتریان وب سایت یا حتی اپلیکشین شما را به خدماتی متمایز و دوستانه تبدیل می کند. 

امروزه بسیاری از افراد مخصوصا دانشجویان و تاجرین ترجیح می دهند از مترجم های آنلاین یا درست بگویم ماشینی برای ترجمه ی کارهای خود بهره بگیرند اما این سیستم ها و یا حتی ربات ها تا حد استاندارد خود قادر هستند متون را ترجمه کنند و اگر جملات کمی معنای استعاری یا ادبی در خود داشته باشند این ماشین های دیگر ترجمه ی مناسبی را ارائه نخواهند داد. توجه داشته باشید هنگامی که شما در سطح تجاری و بین المللی فعالیت می کنید فرصت کوچکترین اشتباه را نیز ندارید و باید تمامی کارهای شما بدون نقص و ایراد باشد. یک اشتباه کوچک نیز می تواند شما در دید مشتریان یک فرد نامنظم و بی تفاوت نسبت به کارهای جلوه دهد. 

بیایید یک نگاه کوتاه به دلایل بهره گیری از یک مترجم حرفه ای بیاندازیم .

 

مزیت ها و مشکلات استخدام مترجم

استخدام و به کار گیری یک نفر برای ترجمه خدمات وب سایتی و اینترنی شما همیشه یک تصمیم عاقلانه و پر منفعت است. مترجم های حرفه ای و قابل اعتماد اقلب با موسسه یا دارالترجمه های رسمی همکاری می کنند. آن ها اغلب افراد فوق العاده توانمند و حرفه ای در ترجمه متون مختلف هستند. آن ها نسبت به تمامی متونی که برای ترجمه به آن ها داده می شود تسلط داشته و بدون درنگ ترجمه می کنند. از آن جهت که کار هر مترجم توسط یک ویراستار بررسی می شود به ندرت شما با مشکلات املایی  ای نگارشی مواجه خواهید شد. و نسبت به دیگر مترجم ها نیز سرعت کار این موسسات بسیار بالاتر می باشد. 

اگر شما تصمیم به همکاری با یک موسسه باری ترجمه نوشته های خود را دارید و انگلیش کلینیک را به عنوان شرکت مورد نظر انتخاب کردید؛ ما در ابتدا برای شما تمامی مسائل ریز و درشت کسب و کار شما را مشخص کرده و نحوه ی ترجمه را بر اساس لحن ، بیان و هدف بلند مدت شما مشخص می کنیم. این خدمات نه تنها برای شما هزینه مازادی در بر ندارد بلکه کمک می کند با دیگر شرکت هایی که در همان حوزه فعالیت می کنند نیز آشنا شوید. 

 

مزیت ها و مشکلات عدم استخدام مترجم 

همانطور که بالاتر به شما گفتیم بهره گیری از مترجم های حرفه ای مزیت های بسیاری به همراه دارد. اما با وجود این مزیت های بسیاری از افراد ترجیح می دهند از ماشین های ترجمه برای کسب و کار خود استفاده کنند. اولین مزیت ترجمه به دست خودتان کاهش هزینه است ، اما توجه داشته باشید این کار گاهی اوقات نتیجه ی معکوسی به همراه دارد. مسئله که نسبت به ماشین های ترجمه وجود دارد عدم در نظر گرفتن مسائل فرهنگی و اصطلاحات رایج است ، این سیستم ها اغلب متون را لغت به لغت ترجمه می کنند و معنای آن را در زبان مقصد در نظر نمی گیرند این مسئله در متون حقوقی و تجاری نمود بیشتری دارد. نکته ی دیگری که در مورد این ماشین های وجود دارد عدم هماهنگی میان بخش های مختلف ترجمه است ، لغتی که در یک بخش این ماشین ها برای شما ترجمه کرده اند در بخش دیگر همین معنی و لغت را به شما نخواهند داد. 

برای یک لحظه تصور کنید شما تسلط بالایی نسبت به زبان مقصد دارید و قصد دارید بدون نیاز به این سیستم های متون خود را ترجمه کنید ؛ این امر به شما کمک می کند تا نه تنها لحن و بیان خود را بر اساس نیاز کسب و کار خودتان مشخص کنید بلکه شما می توانید لغت تخصصی را حتی شاید بهتر از هر مترجم دیگری انتخاب کنید. توجه صاحبین کسب و کار به جزئیات مسئله ای است که شاید هیچ مترجمی نتواند به آن دقت کند. 

 

کلام آخر 

در انگلیش کلینیک فعالیت های ترجمه نه تنها یک بار و وظیفه ی حرفه ای بلکه ما برای خود ارائه بهترین کار را یک وظیفه ی اجتماعی می دانیم تا به کمک به صاحبین کسب و کار تلاش کنیم فعالیت های تجاری آن ها را به صورت گسترده بهبود ببخشیم. 

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic