لوگو انگلیش کلینیک
معرفی منابع آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی

معرفی منابع آموزش زبان انگلیسی تجاری و بازرگانی

03/01/09 13 دقیقه برای مطالعه 4179

افراد با اهداف و انگیز های متفاوتی تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی می گیرند. هدف برخی افراد از  زبان ‌آموزی برقراری ارتباط ‌های کاری در زمینه تجارت یا ایجاد راه های ارتباطی جدید برای گسترش مشاغل می باشد. از آنجایی که زبان انگلیسی، به عنوان زبان بین المللی در سراسر جهان شناخته شده، برای اقدام در زمینه تجارت ها بین المللی، افراد باید علاوه بر زبان محاوره، به زبان تجارت و واژگان و اصطلاحات مختص به ان مسلط باشند.  تجربه نشان داده‌ که افراد با دایره واژگان گسترده تر در زمینه تخصصی تجارت، شانش بیشتری در موفقیت و رسیدن به اهداف خود در مذاکرات دارند. زبان انگلیسی برای تجارت و کسب ‌و کار نیز مانند دیگر زمینه ها، نیاز به آموزش دارد. شما با داشتن دایره لغات گستره و تسلط به مکالمه انگلیسی، علاوه بر جلب نظر طرف مقابل، اعتماد به نفس بالایی نیز خواهید داشت که همین امر مستقیما به موفقیت شما در کسب و کار و تجارت کمک می کند.

کتاب‌ های آموزش انگلیسی برای تجارت و کسب و کار تمام نکاتی که شما برای اهداف خاص تجاری مانند یادگیری اصطلاحات مدیریت، حسابداری، MBA، بازرگانی و بازاریابی نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. به عنوان مثال مجموعه کتاب Market Leader به‌عنوان یکی از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی در زمینه تجارت، به شما کمک خواهد کرد که در مصاحبه ‌های مختلف و همچنین مکالمات رایج در زمینه ‌های کار و تجارت حرفه ‌ای شوید و مانند یک انگلیسی ‌زبان بومی صحبت کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین کتاب های آموزشی در زمینه لغات و اصطلاحات تجاری و بازرگانی را به شما معرفی کنیم.

 

مجموعه New Market Leader

این مجموعه یکی از مجموعه های معتبر و مشهور در زمینه آموزش زبان انگلیسی جهت تجارت می باشد و دروس آن به یادگیری هر چه سریع تر زبان انگلیسی برای موفقیت در موقعیت های کاری کمک خواهد کرد. ویرایش دوم این مجموعه آموزشی دارای ۵ سطح می باشد و شامل فایل های نرم افزاری، ویدویی، PDF و MP3 است که فایل پی دی اف آن Student Book، Work Book و Teacher’s Book هستند. این مجموعه به همراه DVD سامل تلفظ ها عرضه می گردد و دارای سوالات و آزمون ها جهت سنجش میزان یادگیری زبان آموزان می باشد.

 

مجموعه Business Focus 

این کتاب از مجموعه های خوب آموزش نکات و مطالب مربوط به بیزینیس است که در قالب ۲ سطح آموزشی تمامی لغات و نکات مربوط به زبان تجارت را آموزش می دهد. سطح اول مجموعه شامل کتاب الکترونیکی (PDF) و فایل های صوتی (MP3) است و سطح دوم آن علاوه بر فایل های صوتی و کتاب الکترونیکی، شامل نرم افزار نیز می باشد. نرم افزار  سطح دوم بسیار مفید و کاربردی است زیرا دارای تمامی نکات و مفاهیمی مربوط به تجارت می باشد. همچنین به راحتی با دیدن فیلم های موجود در نرم افزار و انجام تمرینات آن، زبان انگلیسی  تجارت را بهروشی ساده و لذت بخش بیاموزید.

 

مجموعه business opportunities

 این مجوعه یکی از مجموعه های مفید و کاربردی جهت آموزش زبان انگلیسی برای تجارت می باشد و دارای یک کتاب الکترونیکی (PDF) و ۹۰ فایل صوتی (MP3) است. مجموعه فوق دارای ۱۴ درس می باشد و موضوعات این دروس شامل لغات و اصطلاحات برای تمامی موقعیت های کسب و کار و تجارت می باشد. این مجموعه تمامی واژگان کاربردی و مفید برایموقعیت های مختلف را فراهم آورده تا شما به سادگی بتوانید نحوه مکالمه و برقراری ارتباط را در تمامی موقعیت های کاری بیاموزید. در انتهای کتاب، متن فایل های صوتی و نکات گرامری به صورت خلاصه ارائه شده است.

 

مجموعه Business Start Up

یکی دیگر از مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای تجارت و کسب و کار مجموعه Business Start Up می باشد. این مجموعه دارای ۲ سطح آموزشی است که تمامی نکات و اطلاعات لازم را برای موفقیت در موقعیت های کاری برای شما فراهم آورده است. مجموعه فوق شامل Student Book، Teacher’s Book و Work Book و همچنین دارای فایل های PDF و MP3  است. در انتهای کتاب نیز تمرین های گرامری و لغات مربوط به درس، متن فایل های صوتی و افعال بی قاعده ضمیمه شده اند. 

 

نرم افزار Oxford Business English Dictionary

این نرم افزار یک دیکشنری عالی و کامل برای تقویت واژگان و اصطلاحات ویژه تجارت و کسب و کار می باشد و دارای بیش از ۳۰۰۰۰ کلمه می باشد که تمامی واژگان مربوط به تجارت و بازرگانی را برای شما به همراه تلفظ صحیح گردآوری کرده است. این مجموعه دارای ۲ لهجه American و British می باشد. یکی از ویژگی های مهم این مجموعه ارائه کالوکیشن یا لغاتی است که معمولا همراه با یکدیگر استفاده می شوند.

 

مجموعه Negotiating

مجموعه Negotiating یکی از مجموعه های مفید جهت تقویت زبان انگلیسی برای تجارت می باشد و در قالب ۶ درس آموزشی نکات و واژگان مورد نیاز برای موقعیت ها کاری را به نحوی کاربردی آموزش داده است که پس از پایان هر درس، خلاصه و مروری از همان درس نیز ارائه گردیده است. این مجموعه شامل فایل های PDF و MP3 می باشد. همچنین متن فایل های صوتی و پاسخ تمرینات در انتهای کتاب ارائه شده اند. با مطالعه این مجموعه مفید تمامی مطالب و مفاهیم زبان انگلیسی برای تجارت را به صورت کامل فرا می گیرید و در حین آموزش نکات ریز و مهم نیز به خوبی برایتان شرح داده می شود. انتشارات دلتا این مجموعه را تدارک دیده است.

 

مجموعه Starting Business English

یکی از مجموعه های کامل آموزش زبان انگلیسی برای تجارت محسوب می شود. این مجموعه سعی دارد که افراد را با مهارت های لازم تجارت آشنا کرده و از آنها یک Businessman واقعی بسازد. مجموعه فوق دارای فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد که فایل PDF آن شامل: Course Book – Work Book – Teacher’s Book است. همچنین متن فایل ویدیویی در فایل PDF جداگانه ای برای شما عزیزان فراهم شده است. برای بدست آوردن مهارت در زمینه کسب و کار، باید مجموعه های متنوع و مختلفی را مطالعه کرد که مجموعه فوق یکی از مجموعه هایی است که کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

 

پادکست Business English Pod

 یکی از مجموعه های عالی آموزش زبان انگلیسی تجارت این پادکست می باشد که تمامی اصطلاحات و عبارات انگلیسی  مربوط به تجارت را به شما آموزش می دهد. همچنین برای آموزش واژگان مربوط به بیزینس، یک فایل ویدیویی جداگانه نیز در اختیارتان قرار می دهد. این مجموعه شامل فایل های ویدیویی، PDF و MP3 می باشد که موجب می گردد تا زبان آموزان از طریق شنیداری، دیداری و … به راحتی تمامی مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی را بیاموزند. در واقع با یادگیری این مجموعه، به هر آن چه از تجارت می خواهید، دست خواهید یافت.

 

کتاب Business Vocabulary in Use

سری کتاب های in Use از بهترین و کاربردی ترین مجموعه ها در آموزش زمینه های مختلف زبان هستند. Business Vocabulary in Use نیز مجموعه ای عالی برای آموزش لغات ضروری انگلیسی برای تجارت و بازرگانی است.  این مجموعه واژگان جدید و پرکاربرد انگلیسی که مورد استفاده در تجارت می باشد را به صورت موضوعی و دسته بندی شده فراهم آورده است. همچنین دارای واژگان مورد استفاده یک Businessman در موقعیت های مختلف نیز هست. مجموعه فوق مورد استفاده افراد بسیاری قرار گرفته و توانسته نظرات را به خود جلب کند زیرا مجموعه ای بسیار کامل و کاربردی و مفید است. این کتاب را  انتشارات کمبریج (Cambridge) منتشر کرده است.

 

مجموعه Communicating in Business

این مجموعه از کتاب های آموزشی مفید و کوتاه انگلیسی آمریکایی در زمینه بیزینس به زبان انگلیسی است که قدرت برقراری ارتباط تجاری شما را افزایش خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که روان و صریح حرف بزنید. همچنین ارتباط شما را در زمینه تجارت، در تمامی موقعیت های کسب و کار (تلفن، ملاقات حضوری، جلسه، مذاکره، روابط اجتماعی و …) بهبود می بخشد. هدف این مجموعه، آموزش و تقویت مهارت مکالمه در تجارت و کسب و کار می باشد.

 

مجموعه Essential Business Grammar Builder

این مجموعه یکی از مجموعه های خوبدر زمینه  آموزش زبان انگلیسی برای تجارت است که در قالب ۶۰ درس آموزشی گرامر زبان انگلیسی را به طور کامل به شما آموزش خواهد داد. همچنین این مجموعه دارای ۱۸ آزمون معتبر جهت ارزیابی زبان آموزان نیز می باشد. پاسخ تمام تمرین ها و آزمون ها و همچنین لغات مهم و ضروری انگلیسی، در انتهای کتاب ارائه شده است. این مجموعه همراه DVD می باشد که انتشارات MACMILLAN آن را منتشر کرده است. 

علاوه بر منابعی که بررسی کردیم، در ادامه لیستی از کتاب های مفید برای آموزش زبان انگلیسی تجارت را مشاهده می کنید:

  • Longman Business English Dictionary
  • Cambridge Business English Dictionary
  • Oxford Dictionary of Business and Management
  • باران تکنیک در یادگیری لغات زبان انگلیسی
  • Alibaba - The House That Jack Ma Built
  • مکالمات انگلیسی در تجارت خارجی
  • Market Leader ESP Book Human Resources
  • Career View
  • انگلیسی تجاری را مثل یک آمریکایی صحبت کنید+CD
  • the Rules of Management 2nd Edition
  • Grammar for Business
  • Vocabulary in Use Business 3nd Intermediate
  • Market Leader Upper-Intermediate 3rd edition Teachers Book
  • Market Leader Elementary 3rd edition
  • Market Leader pre-intermediate 3rd edition
  • English for International Tourism Upper-Intermediate
  • Model Business Letters Emails and Other Business Documents 7th Edition
  • Oxford English For Careers FINANCE Students Book
  • Never Give Up - Jack Ma in His Own Word
  • English For Telephoning +CD
  • Top Business Words
  • Oxford English for Careers Engineering 1 Students Book
  • Neufert Architects Data 4th
  • English for the Oil Industry 1+CD
  • Standards for Building Types
  • Cambridge English for Engineering
  • English For Computer Science
  • Vocabulary in Use Business 2nd Advanced
  • Vocabulary in Use Business 2nd Elementary to Pre-Intermediate
  • Market Leader ESP Book Accounting and Finance
  • Market Leader ESP Book Marketing
  • Market Leader Advanced 3rd edition

 

مطالب بیشتر

56 اصطلاح و مکالمه تجاری حرفه ای در زبان انگلیسی

انگلیسی تجاری چیست و چقدر اهمیت دارد؟

6 اشتباه شایع در نگارش ایمیل به زبان انگلیسی


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic