لوگو انگلیش کلینیک
چت کردن برای تقویت زبان انگلیسی

چت کردن برای تقویت زبان انگلیسی

03/01/31 13 دقیقه برای مطالعه 4041

ابزارهای یادگیری زبان و ترجمه از یک زبان به زبان دیگر سالهاست که تقاضای زیادی داشته اند. دو زبانه بودن یا چند زبانه بودن فرصت های زیادی را ، هم برای شغل شما و هم برای تعامل با دیگران از فرهنگ های مختلف باز می کند. اخیراً علاقه به رویکرد "یادگیری شخصی" در یادگیری یک زبان جدید رو به افزایش بوده است. گوشی های هوشمند یکی از محرک های کلیدی تحرک افراد به منظور یادگیری زبان انگلیسی به صورت فردی و با کمک ابزار آنلاین بوده اند. جای دادن روبات های چت در نرم افزارهای موبایل فرایند شخصی سازی یادگیری آنلاین و از راه دور را تسریع بخشیده و کمک کرده افراد تجربه ای ویژه را در یادگیری زبان دوم تجربه کنند. کاربران امروزه می توانند با اتکا به این ربات ها و تعامل آن ها به منظور پیدا کردن هم صحبت های هم سطح شما فرایند یادگیری را وارد مرحله جدید بکنند. در این بخش قصد داریم برای شما نرم افزارهایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن ها می توان نه تنها به راحتی با پارتنرهای خود صحبت کرد بلکه می توان با استفاده از آن ها افراد مد نظر و هم سطح خود را نیز به منظور تعامل بیشتر پیدا کرد. 

 

Lingo Blabla

Lingo Blabla یک برنامه فوق العاده کاربرپسند است که می توانید بلافاصله با یک کلیک کردن ، یک شریک یا فرد را برای تمرین زبان انگلیسی خود پیدا کنید. نه تنها می توانید انگلیسی را در هر کجا و در هر زمان تمرین کنید ، بلکه می توانید با افرادی از سراسر جهان نیز دوست شوید. از طریق این برنامه، مهارت های انگلیسی خود را به روشی سرگرم کننده و آسان بهبود می بخشید و از همه مهم تر ، این اپ کاملا رایگان است!

 

نقاط قوت:

انگلیسی را در هر زمان و هر مکان تمرین کنید!

فوراً بدون اختلاف زمانی شروع کنید. 

کاملا رایگان!

 

معایب:

شرکای تصادفی ممکن است لهجه های متفاوتی داشته باشند.

هیچ حرفه ای برای تصحیح گرامر شما وجود ندارد.

 

Speaky

از طریق انجمن جهانی یادگیری زبان  Speaky، شما این فرصت را دارید که با افراد بیش از 180 کشور در بیش از 110 زبان تعامل داشته باشید. از طریق جامعه زبانی وسیع این اپ ، می‌توانید با افرادی که علایق و نقطه نظرات مشترک دارند صحبت کنید. همراه با محیط کاملاً اختصاصی این نرم افزار ، می توانید مستقیماً از مرورگر خود چت یا تماس برقرار کنید. علاوه بر این، می توانید بلافاصله با صحبت با افراد آنلاین تمرینات زبانی خود را نیز دنبال کنید.

 

نقاط قوت:

100٪ رایگان و بدون تبلیغات است.

گزینه های فیلترینگ قوی برای یافتن شریک زبانی مناسب.

 

معایب:

بدون قابلیت تماس صوتی یا تصویری در برنامه های تلفن همراه (فقط مرورگر) وجود تعداد بسیار زیادی از کلاهبرداران. عکس ها و ویدیوها را به اشتراک نگذارید یا برای کسی که در زندگی واقعی نمی شناسید پول نفرستید.

 

Cambly

کمبلی Cambly زبان آموزان انگلیسی را از سراسر جهان با معلمان خصوصی و بومی انگلیسی زبان ارتباط می دهد. یک زبان آموز می تواند بر اساس سطح خود یک مدرس زبان انگلیسی را انتخاب کند و در شرایط مختلف با او چه به منظور تدریس مفاهیم زبانی و یا به منظور تمرین کار کند. با انتخاب معلمان مناسب ، کمبلی قادر است نیازهای فراگیران را به روشی راحت برآورده کند.

 

نقاط قوت:

با معلم بومی انگلیسی را یاد بگیرید.

برنامه کلاسی انعطاف پذیر

 

معایب:

اگر می خواهید مکررا تمرین کنید برای ایرانی ها این نرم افزار بسیار گران است.

معلمان مختلف سبک های متفاوتی دارند که ممکن است با انتظارات شما مطابقت نداشته باشد.

 

HiNative

برخلاف اپ های قبلی، Hinative به عنوان یک انجمن پرسش و پاسخ کار می کند. هر زبان آموزی می تواند به صورت رایگان ثبت نام کند و در مورد تلفظ، واژگان و حتی درخواست ترجمه سریع از جامعه سوالاتی را بپرسد. همچنین می توانید از افراد بخواهید که متن هایی را که شما نوشته اید تصحیح کنند و اصطلاحات مبهم را روشن کنند. این اپ نرم افزاری عالی برای زبان آموزانی است که می خواهند امتحانات بین المللی را پشت سر بگذارند و در شرایط حاد به کمک افراد مختلف نیاز دارند.

 

نقاط قوت:

حجم کاربران بالا و جو همکاری خوب

بهترین انتخاب برای تصحیح

تنها بر روی آموزش زبان انگلیسی تمرکز ندارد و تمامی مطالب را شامل می شود.

 

معایب:

بدون پیام خصوصی برای تمرین مکالمه  فقط می تواند به عنوان یک بخش پرسش و پاسخ استفاده شود، بدون امکان مکالمه مستقیم

زمان انتظار طولانی بدون تضمین پاسخگویی

هزینه بالا برای خریداری ویژگی های پولی (تنظیمات حریم خصوصی ، محتوا)

 

Mondly

Mondly یکی دیگر از پلتفرم ‌های معروف یادگیری زبان است که برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS در دسترس است ربات چت یادگیری زبان Mondly از کاربرانی با ۳۳ زبان پشتیبانی می‌کند. در این نرم افزار بر اساس موقعیت های مختلف برای شما چت هایی از پیش مشخص شده اند که می توانید با انتخاب این موقعیت ها می توانید با اصطلاحات و جملات رایج این شرایط آشنا شده و پاسخ های مناسب به سوالات را نیز بخوانید. در این نرم افزار این امکان برای شما فراهم است که یک جمله را که در فارسی مشاهده می کنید معادل انگلیسی را نیز بخوانید. 

 

نقاط قوت:

پشتیبانی از 33 زبان 

جملات و لغات برای شرایط های مختلف 

امکان تلفظ تمامی لغات و عبارات 

 

معایب:

عدم چت آنلاین با افراد حقیقی 

دسترسی تنها با چت ها و عبارات از پیش مشخص شده 

 

 Andy the chatbot

انگلیسی زبان دوم شماست؟ در این صورت برای شما معلمی جدید داریم !Andy the Chatbot این اپ به شما در حل تمرینات زبان انگلیسی کمک می کند. اندی یکی از اپ های فوق العاده است که می تواند دروس گرامر را به شما آموزش داده ، دایره لغات شما را با یک فرهنگ لغت داخلی گسترش دهد و حتی یک رابط کاربری ساده برای بحث های معمولی ارائه کند. حتی می توانید اندی را همراهی کنید تا بازی های زبانی را با شما انجام دهد. اپلیکیشن Andy chatbot برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است.

 

نقاط قوت:

پشتیبانی از اشتباهات گرامری 

صحبت با یک هوش مصنوعی برای حل مشکلات

امکان تمامی لغات و عبارات 

 

معایب:

عدم چت آنلاین با افراد حقیقی 

 

Tinder

یکی از نرم افزارهایی که در داخل کشور ما بیشتر به عنوان یک نرم افزار دوست یابی شناخته می شود ولی در سطح کاربردهای متنوعی مانند پیدا کردن پارتنر به منظور صحبت به زبان های مختلف را دارد tinder است. این نرم افزار که شناخته شده ترین اپ برای دوست یابی در سرتاسر دنیا است نزدیک به 300 میلیون کاربر دارد و شما می توانید به راحتی با افراد مختلف از هر نقطه از جهان که باشند صحبت کنید. این نرم افزار به صورت عادی رایگان بوده و تنها به منظور باز کردن دسترسی های بیشتر است که شما باید هزینه مازاد پرداخت کنید. 

 

نقاط قوت:

دسترسی به میلیون ها فرد انگلیسی زبان 

بالا بردن اعتماد به نفس 

جهانی بودن 

 

معایب:

مشخص نبودن اهداف افراد برای صحبت

 

Busuu

Busuu به دلیل استفاده نوآورانه از هوش مصنوعی اغلب به عنوان یکی از بهترین برنامه های یادگیری زبان تلقی می شود. چیزی که این برنامه را بسیار موثر می کند این واقعیت است که تیم پشتیبانی به طور منظم در مورد اثربخشی آن تحقیق می کند. در سال 2016، یک مطالعه نشان داد که 22 ساعت کار با Busuu معادل یک ترم دانشگاهی یادگیری زبان است.

 

نقاط قوت:

طرح بندی جذاب و آسان برای استفاده است

درس مکالمه بسیار مفید است

ویژگی اجتماعی فوق العاده است

Busuu نکات فرهنگی مفیدی را ارائه می دهد

شما می توانید یک برنامه مطالعاتی مرتبط با زندگی خود ایجاد کنید

 

معایب:

گزینه های زبانی محدود (12)

برخی تمرین ها ترجمه نشده اند

توضیحات گرامری و تمرینات فضای زیادی برای بهبود دارد

ارائه اصطلاحات اشتباه 

 

کلام آخر

تیم انگلیش کلینیک بر این باور است که به منظور تقویت مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی مطالعه از هر طریقی می تواند به یادگیری زبان انگلیسی کمک کند. با گسترش علم و فناوری و ظهور اپ هایی که بر بستر اینترنت عمل می کنند ، یادگیری زبان انگلیسی بسیار ساده تر از سال ها پیش شده است و از آنجایی که زبان آموزان مدت زمان زیادی را صرف بازی و کار با تلفن های همراه می کنند می توانند این زمان را صرف یادگیری مطالب مفید زبان انگلیسی کنند. در این بخش تلاش شد برای شما همراهان عزیز انگلیش کلینیک بهترین اپ هایی که می توانند در یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه زبان انگلیسی کمک کنند را معرفی کنیم. 

 

مطالب پیشنهادی

معرفی بهترین روش های تقویت مکالمه زبان انگلیسی

آیا صحبت با خود روش موثری برای تقویت زبان انگلیسی است؟

برنامه ریزی روزانه برای مطالعه زبان


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic