لوگو انگلیش کلینیک
بهترین منابع خودخوان آیلتس IELTS

بهترین منابع خودخوان آیلتس IELTS

03/02/03 13 دقیقه برای مطالعه 2046

بهترین منابع خودخوان آیلتس IELTS

هنگامی که صحبت از آمادگی برای آزمون آیلتس به میان می آید بدون شک دسترسی به بهترین منابع اصلی ترین دلیل برای داشتن یک نمره فوق العاده می باشد. شاید در ابتدا آماده شدن برای آزمون آیلتس امری بسیار دشوار به حساب بیاید ولی در صورتی که به صورت مستمر تمرین های خود را انجام دهید در کوتاه ترین زمان به بهترین نتایج می رسید. امروزه قصد دارید بهترین منابع خودخوان آیتلس را در سال 2023 معرفی کرده و به شما کمک کنیم با صرف کمترین هزینه برای این آزمون آماده شوید. 

 

بهترین منابع اسپیکینگ آیلتس

شاید اصلی ترین دغدغه بسیاری از افرادی که در آزمون آیلتس شرکت می کنند بخش اسپیکینگ هست که بسیاری از افراد نمی توانند به درستی مطالب را تحلیل کرده و پاسخ مناسبی را ارائه دهند. این بخش از آزمون که به گفته بسیاری از افراد به دلیل صحبت مستقیم نیاز به تمرین بسیار دارد در طی چند سال اخیر دلیل اصلی پایین بودن نمرات افراد به حساب آمده است. در این بخش قصد داریم همراه با شما نگاهی به اصلی ترین منابع مورد استفاده در آزمون آیلتس نگاه انداخته و آن ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. 

  • پادکست های زبان انگلیسی
  • آموزش تصویری از طریق یوتیوب
  • تمرین با افراد در شبکه های اجتماعی
  • مطالعه کتاب های مختلف

 

بهترین منابع خودخوان آیلتس

 

پادکست های زبان انگلیسی

از آنجایی که تعداد متقاضیان برای حضور در آزمون آیلتس بسیار زیاد می باشد منابع متعددی صوتی و تصویری نیز برای این آزمون طراحی شده است. پادکست هایی که در وب سایت های مختلف به شما عرضه می شوند به صورت رایگان می توانند به شما کمک کنند تا بهترین بازدهی را داشته و از این طریق برای خود کسب درآمد خوبی داشته باشید. با هم نگاهی به بهترین پادکست های آمادگی برای آزمون آیلتس می اندازیم. 

 

Start The Week

The Digital Human

Friday Night Comedy

Luke’s English Podcast 

Rock ‘n’ Roll English 

Podcasts In English 

ESL Culips 

Happy English 

 

آموزش تصویری از طریق یوتیوب

علاوه بر پادکست های صوتی که می توانند برای شما بسیار کارساز باشند برخی از ویدئوهای آموزشی در شبکه اجتماعی یوتیوب نیز هستند که به شدت کارساز بوده و می توانند عملکرد شما را تا حد زیادی بهبود ببخشند در این بخش می خواهیم به شما مهم ترین کانال های یوتیوبی برای تقویت مهارت اسپیکینگ را معرفی کنیم. 

IELTS Liz

E2 IELTS

IELTS Advantage

AcademicEnglishHelp (AEHelp)

Learn English with Emma [engVid]

Learn English with Rebecca [engVid]

Fastrack IELTS

Learn with Sam and Ash

Oxford Online English

IELTS Master

Write to Top

Tony IELTS Box

IELTS Official

 

بهترین منابع خودخوان آیلتس

 

تمرین با افراد در شبکه های اجتماعی 

استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران امری بسیار منفی به حساب می آید ولی همین مسئله می تواند به عنوان یکی از روش های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شود. در داخل کشور نیز افراد بسیاری مایل به یادگیری زبان انگلیسی هستند و این اپلیکیشن ها می توانند روش بسیار مناسبی برای دنبال کردن فرایند آموزش باشند. آیا تا به حال تجربه هم صحبتی با افراد مختلف را در این کانال ها داشتید؟ شبکه های دوست یابی مانند بدو ، تیندر و بامبل می توانند به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز برای پیدا کردن پارتنر آموزشی به حساب بیایند بنابراین بهتر است نگاهی به آن ها انداخته و در صورت پیدا کردن فرد مد نظر نسب به یادگیری اقدام کنید.

 

مطالعه کتاب های مختلف

نکته ای که بسیاری از زبان آموزان فراموش می کنند تاثیر مستقیم مطالعه کتاب در بحث آموزش زبان انگلیسی و تقویت اسپیکینگ است. بر اساس گزارش هایی که زبان شناسان داده اند در صورتی که شما دامنه لغت مناسب ، آشنایی با ساختارهای صحیح و ورودی های درخوری نداشته باشید نمی توانید به درستی جملات معنی داری را ایجاد کنید. مطالعه کتاب می تواند روشی درست برای تقویت این موارد و در نتیجه بهبود مهارت زبان انگلیسی شما شود. از این رو پیشنهاد می کنیم به صورت مکرر کتاب های آموزشی را مطالعه کرده توانمندی خود را بهبود ببخشید. 

 

بهترین منابع خودخوان آیلتس

 

بهترین منابع رایتینگ آیلتس

بعد از رایتینگ بدون شک سخت ترین بخش آزمون آیلتس نگارش یا همان رایتینگ می باشد که زبان آموزان باید در یک زمان محدود دو متن متفاوت را بنویسند. از آنجایی که آیتلس بر روی ساختارهای خاصی عمل می کند این وظیفه زبان آموز است که بهترین ساختارها را برای نگارش متون خود به کار گرفته و متن را غنی از لغات و ساختارهای پیچیده کند. به منظور عملی کردن این مهم مطالعه برخی از موارد بسیار مهم می باشد ، تحت تاثیر همین مسئله ما قصد داریم برای شما مهمترین کتب را در این راستا معرفی کرده و کمک می کنیم شما بهترین منابع را در اختیار داشته باشید. 

The Official Cambridge Guide to IELTS

Barron’s IELTS Superpack

Simone Braverman’s Target Band 7

IELTS Practice Tests Plus 2 with Key and CD Pack

Cambridge IELTS 15 Academic Student’s Book with Answers

Road to IELTS

IELTS Trainer

Mometrix IELTS Book for General Training and Academic 2021-2022

Check Your English Vocabulary for IELTS

 

بهترین منابع لیسنینگ آیلتس

شاید بتوانیم ادعا کنیم که لیسنینگ راحت ترین و پر منبع ترین بخش آزمون آیلتس به حساب می آید که در آن شما می توانید از تمامی منابع صوتی و تصویری استفاده کنید. در صورتی که شما علاقه زیادی به دیدن فیلم و گوش کردن به موسیقی های انگلیسی زبان دارید در این بخش نیز می توانید عملکرد بسیاری خوبی از خود داشته باشید. علاوه بر این به شما پیشنهاد می کنیم با مطالعه کتب کمبریج و گوش کردن به آزمون های پیشین توانایی مهارت لیسنینگ خود را هر از گاهی مورد ارزیابی قرار دهید. برخی از سایت های انگلیسی زبان نیز می توانند به خوبی شما را در این امر راهنمایی کنند که پیش رو برای شما فهرستی از این سایت ها را که در بخش لیسنینگ فوق العاده عمل کرده اند را قرار می دهیم. 

Ted.com

Ted.com Short talks

BBC Radio World Service

BBC Radio Radio 4

BritishCouncil.org (The Word on the Street, Learn English Audio Zone and Learn English Video Zone)

BBC 6-minute English – many IELTS-related topics and questions

ExamEnglish.com – lots of Listening test practice for IELTS

Elllo.org – a free graded Listening Library

BreakingNewsEnglish.com – get the news graded for your level

Newsinlevels.com – listen to the news in different levels

ESL-lab.com – graded listening with follow-up exercises (American accent)

Learningenglish.voanews.com – this site has lots of IELTS-related Listenings at different levels with follow-up activities.

HighLevelListening.com – Advanced, American English with tapescripts on everyday topics

 

 

بهترین پادکست های برای تقویت لیسنینگ 

اگر شما هم مثل من علاقه زیادی به گوش کردن به پادکست دارید بدون شک پیشنهاد می کنم از این منبع فوق العاده برای تقویت مهارت لیسنینگ خود استفاده کنید. 

Luke’s English Podcast (UK accent)

Aussie English (Australian accent)

Coffee Break Languages (US accent)

All Ears English (US accent)

ScientificAmerican.com/podcasts A useful podcast with 1-minute IELTS-style articles

The Daily (New York Times) 

BBC Sounds podcasts

 

بهترین منابع ریدینگ آیلتس

یکی از بخش های اصلی آیلتس که نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد ریدینگ است که شما باید در زمانی محدود با مطالعه متن های مختلف به تمامی پرسش های موجود پاسخ دهید. از این رو ما به شما پیشنهاد می کنیم به صورت روزانه مطالعه متون را کنار نزده و به صورت مکرر تمامی متن ها را برای خود بازخوانی کنید. در این بخش قصد داریم برای شما بهترین منابع برای آزمون ریدینگ آیتلس را معرفی کنیم. 

World History Encyclopedia

Live Science

BBC News

New Scientist

Cambridge IELTS Test Books

National Geographic

The Scientist (Science news and educational articles)

Science Focus  (The home of BBC Science Focus magazine)

Science Daily – short, manageable IELTS-style passages

The Economist

 

کلینیک تخصصی رفیعی

برای افرادی که قصد دارند آزمون آیلتس را نیز با ما همراه باشند ما در کلینیک تخصصی رفیعی به صورت مکرر بهترین منابع را در اختیار زبان آموزان قرار داده و کمک می کنیم بهترین نتیجه را از این آزمون بگیرند. در بخش لیسنینگ شما می توانید با گوش کردن به پادکست های صوتی فرصتی خوبی را برای یادگیری داشته باشید. در صورتی که قصد دارید ریدینگ خود را تقویت کنید به شما پیشنهاد می کنیم به مجلات و کتاب های ارائه شده سری بزنید و در نهایت دوره مکالمه انگلیش کلینیک بهترین منبع برای تقویت مهارت اسپیکینگ شما می باشد.

 

دوره آیلتس جنرال | کلینیک زبان رفیعی

آیلتس آکادمیک | کلینیک زبان رفیعی

 

 

بیشتر بخوانید:

آمادگی آیلتس در خانه امکان پذیر است؟

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic