لوگو انگلیش کلینیک
بهترین کتاب ها برای آمادگی آزمون GRE جی آر ای

بهترین کتاب ها برای آمادگی آزمون GRE جی آر ای

03/05/05 13 دقیقه برای مطالعه 3853

هنگامی که برای شرکت در آزمون  GREآماده می شوید ، یک کتاب آمادگی GRE خوب یکی از همراهان اصلی شما برای پاس کردن موفق این آزمون به حساب می آید. آماده سازی GRE زمان بر است و بنابراین اتلاف وقت بر روی کتاب های بی بهره نیازهای شما را برآورده نمی کند. در تلاش خود برای جستجوی مواد آموزشی عالی GRE، با بسیاری از کتاب‌های آمادگی ارزان ولی بی ارزش مواجه می‌شوید که در راهروهای کتاب فروشی ها در حال خاک خوردن هستند. اجازه دهید به شما کمک کنیم بهترین کتاب آمادگی GRE برای سال 2022 را معرفی کرده و در صورت امکان فایل های دانلود آن ها را نیز در اختیار شما قرار دهیم. 

 

نحوه انتخاب کتاب GRE مناسب

انتخاب کتاب آماده سازی GRE مناسب به جنبه های متعددی بستگی دارد، از جمله اینکه کدام برنامه تحصیلات تکمیلی را مورد هدف قرار می دهید ، مجموعه مهارت های کلامی و تحلیلی فعلی شما، نمرات گذشته و کتاب هایی که پیش از این مطالعه کرده اید. سپس عواملی مانند نویسندگان، کیفیت مطالب، مجموعه سوالات، تخصص شفاهی و تحلیلی و در دسترس بودن آزمون تمرینی. بنابراین، بیایید به موضوع اصلی بپردازیم و به شما کمک کنیم کتاب GRE مناسب را انتخاب کنید.

 

Manhattan Prep’s 5 Lb. Book of GRE Practice Problems

Manhattan Prep’s 5 Lb. Book of GRE Practice Problems

هنگامی که صحبت از جامع ترین کتاب GRE به میان می آید Manhattan Prep’s 5 Lb. Book of GRE Practice Problems بهترین کتاب در این میان است. این کتاب بدون شک فارغ از سطح زبان انگلیسی زبان آموزان بهترین کتاب آموزش GRE به حساب می آید. تمرینات این کتاب به صورت تدریجی دشوار می شود بنابراین زبان آموزان با مطالعه این کتاب می توانند سطح خود را سنجیده و به صورت تدریجی سطح خود را افزایش دهند. از آنجایی که این کتاب به صورت یک جا سوالات ریاضی ، تمرینات شفاهی ، اصطلاحات و لغات را با خود به همراه دارد می تواند این کتاب را منبعی عالی برای حضور در آزمون GRE تلقی کرد. تمامی سوالات این کتاب با توضیحات تشریحی و همچنین تجزیه و تحلیل آن ها همراه است. علاوه بر این، منابع آنلاین متنوعی همراه با این کتاب وجود دارد که شامل یک بانک بزرگ سوالات تمرین GRE، معرفی آنلاین GRE و آرشیو سوالات دشوار GRE می‌شود. 

 

نقاط مثبت:

  1. پرفروش ترین کتاب آماده سازی GRE برای چندین سال.
  2. اکثر سوالات تمرینی را با دشواری های یکسانی برای همه بخش ها پوشش می دهد.
  3. توضیحات سوالات همراه با توضیحات تشریحی و راهنمایی های دقیق همراه هستند.
  4. یک بخش کمی پیشرفته که در مقایسه با GRE واقعی سخت تر است.
  5. بیش از 1800 سوال عملی واقعی

 

معایب:

  1. سوالات تمرین واژگان محدود به فلش کارت های هستند.
  2. بیشتر بر خواندن متن های جامع و کمتر بر تکمیل متن/جمله تمرکز می کند.

 

ETS’ Official GRE Super Power Pack 2nd Edition

ETS’ Official GRE Super Power Pack 2nd Edition

تست های تمرینی مهمترین جنبه آمادگی آزمون GRE هستند. این کتاب شامل سوالات تست‌های تمرینی کامل است که توسط تیم آزمون رسمی ETS تهیه شده‌اند - بنابراین این کتاب یکی از معتبرترین کتب برای آمادگی آزمون جی آر ای تلقی می شود. بنابراین پیش از اینکه در آزمون واقعی جی آر ای شرکت کنید پیشنهاد می کنیم یک مرتبه این کتاب را که بر اساس آخرین به روز رسانی های مرکز آزمون تدوین می شود را مطالعه کنید. در این مجموعه کتاب سه دسته سوالات رسمی GRE ، سوالات رسمی استدلال کمی و کلامی طراحی شد اند. 

 

نقاط مثبت:

  1. 600 سوال تمرین واقعی با توضیحات پاسخ دقیق
  2. 4 تست واقعی GRE با 2 تست شبیه سازی شده مبتنی بر کامپیوتر
  3. مستقیماً از سازندگان GRE می آید بنابراین ضریب اعتبار بالا است.
  4. دو تست به صورت آنلاین در دسترس هستند در حالی که دو تست دیگر از Kindle قابل دسترسی هستند.
  5. سطح دشواری سوال از الگوی GRE تقلید می کند.
  6. سؤالات ماهیت تطبیقی ​​دارند تا تجربه آزمایشی در دنیای واقعی را به وجود بیاورند.
  7. تست تمرینی رایگان در CD

 

معایب:

  1. بیشتر بر روی سوالات تمرینی و تست های کامل تمرکز می کند.
  2. برخی از توضیحات به دلیل جزئیات گیج کننده بسیار زیاد می باشند.
  3. نسخه کتاب شده به دلیل قالب بندی مناسب بهتر از نسخه پی دی اف است.

 

Kaplan’s GRE Prep Plus 2022

Kaplan’s GRE Prep Plus 2022

اگر می خواهید در مورد جی آر ای همه موارد آموزشی را مورد مطالعه قرار بدهید، مجموعه کتاب های Kaplan کتابی است که باید دنبالش کنید. Kaplan's GRE Prep Plus 2022 خلاصه کاملی از آزمون GRE را در اختیار شما قرار می دهد که با توضیح جامع هر بخش، یک بانک آزمون 500 سؤالی، فصل های دقیق و آزمون های آزمایشی کامل طراحی شده است. یک آزمون آزمایشی در کتاب و دو آزمون دیگر به صورت آنلاین وجود دارد که به درک نحوه برگزاری آزمون جی آر ای کمک می کند. به طور کلی، GRE Prep Plus دارای بیش از 2200 سؤال تمرینی با توضیحات کامل است که مهارت GRE مناسب زبان آموزان را در سطوح دشواری مختلف آزمایش می‌کند. 

 

نقاط مثبت:

  1. کتاب جدید در بازار با استراتژی‌های تست‌گیری به‌روز
  2. شامل دسترسی به آزمون‌های آنلاین است که این آزمون‌های کامل را نیز شامل می شود
  3. راه های متعدد برای یادگیری و اعمال استراتژی های آزمون GRE
  4. سوالات بر اساس محدوده دشواری طبقه بندی می شوند.
  5. بانک سوالات 500 سوالی، 2200 سوال تمرینی با توضیحات کامل

 

معایب:

  1. بیشتر روی فرمول ها تمرکز می کند و کمتر روی مفاهیم.
  2. بخش ریاضی ممکن است برای برخی از دانش آموزان کم به نظر برسد.

 

Manhattan Prep GRE Strategy Guides 2022

Manhattan Prep GRE Strategy Guides 2022

مجموعه آمادگی منهتن GRE از 8 راهنماهای استراتژی (راهنمای استراتژی GRE آمادگی منهتن) یک نمای کلی از تمام موضوعاتی را که می توان در GRE مشاهده کرد ارائه می دهد. مجموعه 8 کتابی که این بسته را تشکیل می‌دهد ، به گونه‌ای طراحی شده است که زبان آموزان را با کمک به توسعه دانش ، مهارت ها و تفکر استراتژیک که برای عملکرد خوب در طول آزمون به آن‌ها نیاز دارند، برای حضور در این آزمون آماده می کند. هدف کتاب های مقدماتی منهتن ارائه مبانی و اصول ابتدایی در طراحی سؤالات آزمون GRE است. 

این کتاب از آنجایی که استراتژی های آزمون جی آر ای را همراه با نمونه سوالات معرفی می کند درک خوبی از آزمون را تضمین می کند. هر کتاب حاوی دستورالعمل های دقیق در مورد بخش خاصی از امتحان است، بنابراین می توانید دستورالعمل های دقیق مورد نیاز خود را بر اساس نقاط قوت و ضعف ترکیب کنید. این بسته امکان دسترسی به شش تست میدانی کامل و سازگار با کامپیوتر را فراهم می‌کند که شرایط روز آزمون را دقیقاً شبیه‌ سازی می ‌کند. این امکان برای شما فراهم است که کل مجموعه را دریافت کنید یا یک مورد از بسته کامل را خریداری کنید. اگر یک یا دو ماه فرصت دارید تا برای آزمون آماده شوید ، این بسته ابزاری عالی برای کمک به بالا بردن نمره شما خواهد بود

 

نقاط مثبت:

  1. 8 کتاب تمام موضوعات GRE را پوشش می دهد.
  2. 6 آزمون آنلاین در این کتاب گنجانده شده است.
  3. در بالا بردن نمره GRE بسیار موثر است.
  4. موارد آموزشی با کیفیت عالی هستند.

 

معایب:

قیمت این کتاب بالاتر از سایر کتاب های آمادگی GRE است.

 

Barron’s Essential Words for the GRE 2021-2022

Barron’s Essential Words for the GRE 2021-2022

یکی از اصلی ترین مواردی که به شما کمک می کند تا در آزمون جی آر ای موفق عمل کنید داشتن دامنه لغات بالا است. با این وجود جدا از یادگیری واژگان دشوار ، باید این لغات را در بخش های تحلیلی و پیچیده امتحان نیز به کار ببرید. بنابراین، شما نه تنها نیاز به یادگیری معانی کلمات مختلف دارید، بلکه باید قلمرو کاربرد آن را نیز بشناسید. Barron's Essential Words نسخه جی آر ای  به شما کمک می کند تا دقیقاً این کار را انجام دهید! این کتاب به ساخت واژگان همراه با کاربرد مرتبط کلمات کمک می کند. مقدمه این کتاب شامل 800 کلمه رایج برای GRE به همراه تعاریف آنها می شود. یک پیش آزمون نیز در بخش دوم برای شما آماده شده است که به شما کمک می کند تا با استانداردهای واژگان GRE آشنا شوید. جملات نمونه، آزمون های تمرینی و فلش کارت نیز در این کتاب وجود دارد.

 

نقاط مثبت:

  1. مجموعه ای فوق العاده از کلمات GRE که مکرر تکرار می شود.
  2. فلش کارت واژگان GRE به حفظ آسان کلمات پر تکرار کمک می کند.
  3. برای آماده سازی لحظه آخری بسیار مفید است.
  4. واژگان گسترده با بیش از 20000 کلمه.

 

معایب:

فلش کارت های این کتاب تلفظ ها یا همان فونتیک ها را شامل نمی شود.

 

در یک کتاب GRE خوب به دنبال چه چیزی باید باشید؟

تست های تمرینی

تست های تمرینی بخش اصلی ای هستند که هر کتاب GRE باید آن را شامل شود. این تست ها با ارزیابی پیشرفت زبان آموز ، آخرین مرحله ای هستند که مشخص می کنند بازدهی زبان آموزان تا چه حدی است. کتابی را بخرید که دارای حداقل دو تست تمرینی به همراه گزینه های تست تمرین آنلاین باشد. هرچه فرصت های بیشتری برای شبیه سازی امتحان وجود داشته باشد، شانس موفقیت بیشتر است.

 

صفحه‌آرایی

روشی که یک کتاب محتوا را ارائه می‌کند در آماده‌سازی اهمیت زیادی دارد. کتاب GRE مناسب هر بخش را به بخش‌های فرعی تقسیم می‌کند تا به آسانی مفاهیم را درک کنید. از بخش تحلیلی گرفته تا لفظی و کمی ، باید به تمامی حوزه ها توجه لازم مبذول شود.

 

استراتژی های تست زنی

علاوه بر سوالات تمرینی و مفاهیم مطالعه ، یک کتاب باید به خواننده کمک کند تا یک برنامه جامع برای مطالعه داشته باشد. یک کتاب GRE که استراتژی‌های تست‌زنی را ارائه می‌کند، شانس موفقیت را افزایش می‌دهد.

 

کیفیت و کمیت سؤالات

 تعداد سؤالات پیشنهادی و کیفیت سؤالات تأثیر زیادی در آمادگی زبان آموز دارد. مهم است که سطح دشواری سوالات با الگوی امتحان واقعی همراه با نمره گذاری تطبیقی ​​مطابقت داشته باشد. به طور کلی، کتاب هایی را انتخاب کنید که حدود 2000 سوال تمرینی ارائه می دهند.

 

قیمت

برای یک کتاب GRE چقدر باید بپردازید؟ این بستگی به عوامل زیادی مانند تعداد بانک سؤال، آزمون‌های تمرین آنلاین، آیا این مجموعه کتب سی دی دارد یا خیر؟ 

 

سوالات واقعی GRE

کتابهایی که سوالات تمرینی واقعی GRE دارند باید ترجیح داده شوند. از آنجایی که این یک امتحان تطبیقی ​​است، باید الگوی واقعی امتحان را همراه با سطح دشواری آن بدانید. کتابی که به شما کمک می کند این مهارت ها را توسعه دهید، یک خرید ایده آل است.

 

توضیحات تشریحی

حتی بزرگترین بانک سوالات اگر توضیحی برای سوالات نداشته باشد بی ارزش است. کتابی که دارای توضیحات تشریحی دقیق برای هر نوع سوال به همراه نکات/ترفندهایی برای حل آنها باشد نسبت به دیگر کتاب ها بهتر است. این مورد به شما کمک می کند تا مفهوم اساسی را درک کنید و مهارت هایی را توسعه دهید که استراتژی های تمرینی شما را تقویت می کند.

 

مشاوره عملی

مشاوره عملی در مورد GRE می تواند برای دانش آموز معنی زیادی داشته باشد. مبتدیان باید راهبردهای تست زنی متناسب با الگوی مطالعه و رفتارشان را ایجاد کنند. کتابی که استراتژی تست زنی را با تمرکز بر بخش خاص ارائه می دهد، خرید خوبی است.

 

عوامل شخصی

جنبه های فردی مانند زمان در دسترس برای آمادگی،  الگوهای مطالعه ، مکان ، محدودیت های مالی و غیره نیز باید بخشی از تحقیقات خرید کتاب باشد. زمان دقیق آماده سازی خود را محاسبه کنید.

 

کلام آخر 

این 5 کتاب برتر GRE برای سال‌ها توسط زبان ‌آموزان تست شده و به آنها اعتماد کرده اند. هدف ما این است که به شما کمک کنیم کتابی را انتخاب کنید که نه تنها بخش‌های جداگانه را پوشش می‌دهد ، بلکه تجربه‌ای جامع از آماده‌سازی GRE ارائه می‌دهد که در آن نه تنها بخش های مختلف را آموزش می بینید بلکه یاد میگیرید چگونه در آزمون از آن مفاهیم بهره بگیرید. همه کتاب های معرفی شده در این مطلب این مفاهیم را شامل می شوند. بازار کتاب های GRE بسیار بزرگ است! بنابراین، عاقلانه انتخاب کنید و کتابی بخرید که به شما در این امتحان کمک کند.

 

مطالب پیشنهادی

دانلود کتاب های آزمون جی آر ای (GRE)

راهنمای جامع آزمون جی آر ای (GRE)

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic