لوگو انگلیش کلینیک
چگونه زبانم را تقویت کردم تا برای یک استارتاپ کار کنم؟

چگونه زبانم را تقویت کردم تا برای یک استارتاپ کار کنم؟

03/02/06 13 دقیقه برای مطالعه 629

 

“در وجود خودم هر روز پیشرفت را حس می کنم, و همکاران نیز بازخوردهای خوبی نسبت به پیشرفت من ارایه می دهند. یکی از شرکای ما در آمریکا هنوز باور نمی کند که از طریق کلاس های آنلاین ، به این سطح از زبان رسیده ام. ”

حسان مدیر تحقیق و توسعه ی یکی از شرکت های دانش بنیان واقع در تهران هست که در ارتباط تنگاتنگ با کشورهای انگلیسی زبان است این بدان معناست که حسان باید تسلط خوبی بر روی گرامر و مکالمه زبان انگلیسی داشته باشد ، تا بتواند به صورت روزمره با همکاران خود صحبت کند. هنگامی که حسان تازه فارغ التحصیل شده بود و به دنبال کار در یکی از شرکت های دانش بنیان می گشت ، اصلی ترین دلیل رد شدن او در مصاحبه ها ، عدم تسلط به زبان انگلیسی بود. 

خوشبختانه شرکت کنونی به او این فرصت را داد تا همراه با یادگیری زبان انگلیسی ، در این شرکت نیز مشغول به کار شود. حسان نیز از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده کرد و در دوره های آنلاین انگلیش کلینیک ثبت نام کرد. در ابتدا نسبت به یادگیری زبان انگلیسی در دوره های آنلاین مردد بود ، ولی پس از صحبت با چند تن از زبان آموزان و همچنین مشاهده ی فیلم های آموزشی داخل اینستاگرام ، تصمیم می گیرد در این دوره ها ثبت نام کند. در اینجا شما را با تجربه ی حسان نسبت به کلاس های آنلاین آشنا می کنیم تا شاید برای شما نیز مفید باشد. 

 

تقویت زبان انگلیسی برای شما تا چه حد مهم بود؟ 

بسیاری از شرکت های دانش بنیان با شرکت های بین المللی در ارتباط هستند. در بسیاری از موارد به منظور تحقیق و توسعه ی محصولات خود ، موظف هستم از این شرکت ها محصولات جدید تهیه کرده و یا با مسئولین آن ها ارتباط برقرار کنم .به همین منظور اصلی ترین نیاز من زبان انگلیسی بود. 

 

پیش از حضور در کلاس های انگلیش کلینیک ، نظر شما در مورد کلاس های آنلاین چه بود؟ 

بنا به تجربه ای که از دوره های مدیریت و بازاریابی داشتم ، کلاس های آنلاین معمولا پشتیبانی مناسبی نداشتند و از آن جهت که آموزش زبان انگلیسی نیز مستلزم تصحیح تمرین ها و پیگیری مداوم هست ، بسیار نسبت به شرکت در این دوره ها دودل بودم. پس از تحقیق های بسیار و بررسی کلاس های متفاوت و با در نظر گرفتن مسایل متعدد مانند: زمان حضور در محل کار ، تصمیم گرفتم در دوره های انگلیش کلینیک شرکت کنم و از آنجایی که با مشکلات حضور در کلاس های حضوری و آغاز کرونا درگیر بودم ، انگلیش کلینیک تنها گزینه من برای یادگیری زبان بود.

 

چه ویژگی در مورد انگلیش کلینیک بود که نظر شما را تغییر داد؟

اولین مسیله که مرا به خودش جذب کرد ، ویدیوهای آموزشی اینستاگرام و نظر مثبت دیگر زبان آموزان بود که مرا مجاب کرد نسبت به حضور در این کلاس ها شرکت کنم. من تلاش می کردم زبان انگلیسی را یاد بگیرم ، ولی اصل موضوع برای من نحوه ی همکاری و تعامل استاد با من بود. 

 

پیدا کردن استاد خوب و معتبر برای شما چقدر مهم بود؟ 

من در زمان دانشجویی ، اساتید بسیاری را بررسی کردم و در بسیاری از کلاس های حضوری شرکت کردم ، ولی بازخورد مناسبی را نگرفتم . یکی از این دلایل ، عدم برقراری ارتباط با اساتید و تلفظ های نامناسب آن ها بود.. ولی در این دوره ها اولین موضوعی که برای من مهم بود ، تسلط استاد به مطالب و تلفظ های او بود ، به همین دلیل با دیدن اولین فایل تصویری متوجه شدم استاد رفیعی بهترین انتخاب برای من است و به همین دلیل هر روز تلاش خود را بیشتر کردم. روش تدریس گرامر برای من آنقدر جذاب بود که بعد از ماه اول متوجه شدم دوره های آنلاین تا چه حد می تواند دانش شما را تغییر دهد. 

 

آیا قصد دارید روند یادگیری خود با انگلیش کلینیک را ادامه دهید؟ 

البته! من هنوز هدفی دارم و برای دستیابی به این هدف باید آموزش خودم را ادامه دهم. من هر روز در حال بهبود و تقویت زبان انگلیسی هستم، بعد از چندین سال با یکی از اساتید خود توانستم ارتباط برقرار کنم و از این موضوع بسیار خرسندم. تا به امروز در دوره های مکالمه و گرامر انگلیش کلینیک شرکت کرده ام و قصد دارم در دوره های لغات نیز برای تقویت دامنه لغات خود شرکت کنم. 

 

کلاس آنلاین زبان انگلیسی در کلینیک زبان رفیعی

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic