لوگو انگلیش کلینیک
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی

03/02/10 13 دقیقه برای مطالعه 2295

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان جدید می تواند یک تجربه چالش برانگیز و ارزشمند باشد. در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای کمک به فرآیند یادگیری زبان وجود دارد که راه‌های نوآورانه و تعاملی را برای یادگیری و تمرین موثر ارائه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم در کلینیک تخصصی رفیعی بهترین ابزارهای هوش مصنوعی را که می توانند به شما در یادگیری یک زبان جدید کمک کنند، بررسی کنیم.

 

یادگیری زبان با هوش مصنوعی

همانطور که هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهد، ابزارهای بیشتری برای کمک به مردم در یادگیری زبان انگلیسی در دسترس هستند. روش های مختلفی وجود دارد که می توان از هوش مصنوعی برای بهبود مهارت های انگلیسی خود استفاده کرد. در ادامه، ما در مورد برخی از موثرترین روش های استفاده از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی صحبت خواهیم کرد.

 

  1. از چت بات برای تمرین مهارت های مکالمه خود استفاده کنید.

چت بات ها برای یادگیری زبان انگلیسی، به طور گسترده ای محبوبیت پیدا می کنند. می توان از آنها برای تمرین مهارت های مکالمه با شبیه سازی مکالمات واقعی با افراد بومی استفاده کرد. این یک راه عالی برای بهبود تسلط و اعتماد به نفس شما هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی است. به علت اینکه چت بات های مختلفی وجود دارد، باید قبل از انتخاب یکی از آنها، حتما در مورد آنها تحقیق کنید. برخی از موارد مورد علاقه ما عبارتند از Chatbot Academy و English Bot. چت بات ها به‌عنوان اپلیکیشن، وب‌سایت و حتی ربات‌های مسنجر فیس‌بوک و تلگرام در دسترس هستند. بنابراین مطمئناً یکی از آنها وجود دارد که متناسب با نیازها و سبک یادگیری شما باشد.

 

  1. از تشخیص گفتار برای بهبود تلفظ خود استفاده کنید.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد، اما یکی از مؤثرترین آنها استفاده از برنامه‌های تشخیص گفتار مانند Google Voice یا Siri در تلفن هوشمند است. این برنامه‌ها به آنچه می‌گویید گوش می‌دهند و با تخمین دقت تلفظ شما، بازخوردی در مورد اینکه چقدر خوب گفته‌ها را فهمیده‌اند، ارائه می‌کنند.

این یک راه عالی برای بهبود تلفظ است، زیرا می توانید اشتباهاتی را که مرتکب می شوید، بشنوید و سپس تلفظ صحیح آنها را یاد بگیرید. با گذشت زمان، با ادامه استفاده از این برنامه ها، تلفظ شما بهتر می شود. اگر کاربر اندروید هستید، دانلود Google Voice را توصیه می کنیم. اگر کاربر آیفون هستید، سیری، گزینه خوبی برای اپلیکیشن تشخیص گفتار هوش مصنوعی است.

اگر گوشی هوشمند یا تبلتی ندارید که این برنامه ها را نصب کرده باشد، وب سایت هایی وجود دارند که عملکردهای مشابهی مانند Speechace و SpeechRater را ارائه می دهند. توصیه می کنیم آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای نیازهای شما بهترین کاربرد را دارد.

 

  1. برای بهبود املای خود از غلط‌گیر املا استفاده کنید.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد، اما یکی از مؤثرترین آنها استفاده از غلط‌گیر املا مانند Google Translate یا تصحیح‌کننده املای داخلی Microsoft Word است. این برنامه ها آنچه می نویسید را می خوانند و در مورد اشتباهاتی که در املای شما پیدا می کنند، تذکر می دهند.

 

این یک راه عالی برای بهبود املای شماست، زیرا می توانید اشتباهاتی را که مرتکب می شوید ببینید و سپس املای صحیح آنها را بنویسید. با گذشت زمان، با ادامه استفاده از این برنامه ها، املای شما بهتر می شود.

اگر کاربر اندروید هستید، دانلود Google Translate یا Microsoft Word را توصیه می کنیم. اگر کاربر آیفون هستید، توصیه می کنیم از برنامه Grammarly go استفاده کنید. اگر گوشی هوشمند یا تبلتی ندارید که این برنامه ها را نصب کرده باشد، وب سایت هایی نیز وجود دارند که عملکردهای مشابهی مانند SpellChecker.net را ارائه می دهند. توصیه می کنیم آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای نیازهای شما بهترین کار را دارد.

 

  1. از یک اپ تصحیح گرامر، برای بهبود گرامر خود استفاده کنید.

روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد، اما یکی از مؤثرترین آنها استفاده از چک‌کننده گرامر مانند Grammarly یا LanguageTool است. این برنامه ها آنچه می نویسید را می خوانند و در مورد اشتباهاتی که در املای شما پیدا می کنند، تذکر می دهند. این یک راه عالی برای بهبود گرامر شما است، زیرا می توانید اشتباهاتی را که مرتکب می شوید، ببینید و سپس اصلاح آنها را تمرین کنید. با گذشت زمان، با ادامه استفاده از این برنامه ها، گرامر شما بهبود می یابد.

اگر کاربر اندروید هستید، توصیه می کنیم Grammarly یا LanguageTool را دانلود کنید. اگر کاربر آیفون هستید، توصیه می کنیم از برنامه  Grammarly و یا Wordtune استفاده کنید. اگر گوشی هوشمند یا تبلتی ندارید که این برنامه ها را نصب کرده باشد، وب سایت هایی نیز وجود دارند که عملکردهای مشابهی مانند GrammarCheck.net را ارائه می دهند. توصیه می کنیم آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای نیازهای شما بهترین کار را دارد.

 

  1. از برنامه یادگیری زبان استفاده کنید.

روش های مختلفی وجود دارد که می توان از هوش مصنوعی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد، اما یکی از موثرترین آنها استفاده از برنامه یادگیری زبان است. این برنامه ها به شما کمک می کنند واژگان جدید را یاد بگیرید، گرامر خود را تقویت کنید و مهارت های شنیداری خود را بهبود بخشید.

توصیه می‌کنیم چند برنامه مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر کار می‌کنند.

اگر کاربر اندروید هستید، توصیه می کنیم یکی از این برنامه ها را دانلود کنید: Rosetta Stone، Busuu یا Duolingo ولی اگر کاربر آیفون هستید، توصیه می کنیم از برنامه Busuu استفاده کنید.

 

  1. از دیکشنری استفاده کنید.

دیکشنری ها به شما کمک می کنند واژگان جدید را یاد بگیرید، گرامر خود را تقویت کرده و مهارت های شنیداری خود را بهبود بخشید. توصیه می‌کنیم چند برنامه مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای شما بهتر کار می‌کنند. اگر کاربر اندروید هستید، توصیه می کنیم یکی از این برنامه ها را دانلود کنید: WordReference.com یا Dictionary.com اگر کاربر آیفون هستید، البته این اپ ها برای آیفون نیز ارائه شده و می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مهارت اسپیکینگ

حالا که به صورت کلی نگاهی به هوش های مصنوعی برای تقویت زبان انگلیسی انداختیم، زمان آن فرا رسیده است که به صورت جزئی نیز این اپلیکیشن ها را مورد ارزیابی قرار داده و کمک کنیم تجربه بهتری در یادگیری خود داشته باشید.

  • Langotalk

یکی از بهترین و قابل اعتمادترین هوش های مصنوعی است که به شما این فرصت را می دهد تا به صورت زنده با یک بات به 6 زبان مختلف صحبت کنید. با استفاده از این هوش مصنوعی، می توانید سرعت یادگیری خود را تا شش برابر تسریع کرده و با موفقیت، خواسته های خود را عملی کنید.

 

  • Quazel

با Quazel، به سادگی با صحبت کردن با دوستان خود، یک زبان جدید یاد می گیرید. سپس نحوه صحبت شما تجزیه و تحلیل شده و هوش مصنوعی به هر چیزی که شما می گویید، واکنش نشان می دهد. در حال حاضر، Quazel برای یادگیری زبان های آلمانی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، پرتغالی برزیل، هلندی، سوئدی، بلغاری، چک، دانمارکی، فنلاندی، مجارستانی، اندونزیایی، ژاپنی، لهستانی، رومانیایی، روسی، اسلواکی، ترکی و چینی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

  • LanguagePro

LanguagePro به لطف فناوری هوش مصنوعی خود، یک دستیار مفید برای یادگیری زبان است. ویژگی های قدرتمند از جمله ترجمه، تصحیح دستور زبان و موارد دیگر، این اپ را به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل کرده است. LanguagePro به زبان های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی و کره ای موجود است.

 

  • Lingostar

Lingostar هوش مصنوعی ای است که زبان آموزان می توانند به زبان های انگلیسی، اسپانیایی یا فرانسوی با آن صحبت کنند و با مکالمات گفتاری واقعی به صورت رایگان به آن زبان صحبت کنند. برای بهبود تلفظ، دایره لغات و درک مطلب، Lingostar می تواند در مورد هر موضوعی که می خواهید، صحبت کند و همیشه در دسترس است و یک برنامه مطالعه شخصی برای شما ایجاد می کند تا بتوانید اشتباهات خود را تصحیح کنید.

 

  • Lingobo

یکی از ابزار هوش مصنوعی است که بیشتر به عنوان یک پارتنر همراه از آن یاد می شود. Lingobo علی رغم اینکه تنها یک هوش مصنوعی است، ولی قدرت تحلیل تمامی مکالمات را دارد و به شما اجازه می دهد تمامی اشتباهات خود را برطرف کنید.

 

بهترین ابزار هوش مصنوعی برای مهارت رایتینگ

چه بخواهیم چه نخواهیم، هوش مصنوعی، اکنون بخشی از زندگی ما شده است. بنابراین، چرا از آن برای نوشتن متون قدرتمند و یا تصحیح متن های نوشته شده استفاده نکنید؟ درست متوجه شدید، شما می توانید با استفاده از هوش مصنوعی، متون خود را تصحیح کرده و اشتباهات گرامری خود را اصلاح کنید. این ابزار با استفاده از ساختارهای زبانی می توانند نحوه نگارش شما را بهبود بخشیده و در نگارش متون رسمی نیز کمک کنند.

  • Shortly AI

Shortly AI نرم افزاری است که از هوش مصنوعی برای کمک به نوشتن طیف گسترده ای از محتوای اصلی استفاده می کند، اگرچه به طور خاص برای مقالات وبلاگ طراحی شده است. این برنامه ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد: می تواند یک پیش نویس را به سادگی با تنظیم قالب متن ایجاد کند. به لطف دکمه "برای من بنویس" می تواند جایگزین شما در نوشتن مطالب شود. با دستورات ساده قادر است جملات شما را طولانی، کوتاه یا بازنویسی کند و حتی می توانید به برنامه سفارش دهید که چه چیزی بنویسد.

  • Jarvis (formerly Conversion.ai)

جارویس یک نرم‌افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که هر نوع محتوای باکیفیت را به‌ویژه در حوزه بازاریابی دیجیتال تولید می‌کند. نکته جالب در مورد این هوش مصنوعی قابلیت تصحیح خودکار متون نوشته شده می باشد که درک بالایی به شما ارائه می دهد

  • Nichesss

Nichesss یک ابزار نوشتاری محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی است که بدون توجه به کانال ارتباطی، محتوای منحصر به فرد و بهینه را در چند ثانیه ایجاد می کند. در واقع، این برنامه نه تنها می‌تواند مقالات نوآورانه‌ای برای رسانه‌های اجتماعی، متن‌ها یا معرفی برای وبلاگ‌ها یا خبرنامه‌ها تولید کند، بلکه حتی می‌تواند ایده‌هایی را برای ویدیوهای یوتیوب، بدون توجه به مخاطبانی که هدف قرار می‌دهید، ارائه دهد، به شما عنوان و کلمات کلیدی ارائه بدهد و آنها را با صدا بگوید. اگر دوست دارید به نمونه متون کمکی دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به این اپ بیاندازید.

 

 

 

مطالب مرتبط پیشنهادی:

اپلیکیشن دوستیابی برای یادگیری زبان

بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی (برای هر ۴ مهارت)


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic