لوگو انگلیش کلینیک
7 وب سایت معتبر برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی

7 وب سایت معتبر برای تدریس آنلاین زبان انگلیسی

03/02/07 13 دقیقه برای مطالعه 9246

بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی معتقدند که تدریس چه به صورت خصوصی و یا گروهی ، درآمد آنچنانی به همراه نداشته و زمانی که برای آن صرف می کنند ، بازدهی کافی نسبت به آن ندارد. امروز در این مقاله تلاش می کنیم پلتفورم هایی را معرفی کنیم که برای افراد غیر بومی این فرصت را ایجاد می کند تا به صورت آنلاین تدریس زبان انگلیسی داشته و درآمد خوبی را برای خود کسب کنند. 

پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از زبان آموزان در سرتاسر دنیا به این موضوع ایمان آوردند که برای یادگیری زبان های جدید نیازی به کلاس های حضوری نیست و دوره های آنلاین به تنهایی برای یادگیری کافی بوده و از ابعاد بسیاری پر سود نیز می باشند. به همین منظور برای جذب مدرسین معتبر از سرتاسر دنیا بسیاری از وب سایت ها دست به کار شده و جذب مدرس را آغاز کرده اند. 

 

چگونه می توان به عنوان یک غیر بومی ، زبان انگلیسی را به غیر فارسی زبانان تدریس کرد؟ 

اگر چه برای تدریس در وب سایت های زیر نیاز نیست انگلیسی زبان باشید ، ولی باید برخی از نکات را نیز در نظر بگیرید تا درخواست شما توسط اعضای سایت قبول شود.

 

نسبت به تدریس آنلاین صبور باشید

یکی از اصلی ترین الزامات تدریس زبان انگلیسی صبور بودن استاد و داشتن انگیزه درونی برای تدریس می باشد. باید در ذهن خود همیشه بهترین را برای زبان آموزان خود بخواهید و بدین منظور باید از بهترین ایده ها و روش ها استفاده کنید تا شوق و اشتیاق را در زبان آموزان خود ایجاد کنید.

 

تسلط کافی در زبان انگلیسی

آیا قادر هستید یک مکالمه پیچیده را با یک فرد انگلیسی زبان داشته باشید؟ تمامی وب سایت های تدریس آنلاین معتبر از اساتید خود مدارکی را برای نشان دادن سطح زبان خود می خواهند. یکی از این مدارک نمره ی C2 در آزمون CEFR است. اگر تا الان در این آزمون شرکت نکرده اید ، می توانید وارد وب سایت این آزمون شده به صورت رایگان در این آزمون شرکت کنید.

 

https://www.efset.org/ef-set-50/take-test

 

نسبت به لهجه ی خود صادق باشید

تمامی شرکت هایی که شما را به عنوان یک مدرس غیر انگلیسی زبان استخدام می کنند نسبت به لهجه ی شما واقف هستند . پس خیلی تلاش نکنید تا لهجه ی غلیظی داشته باشید ، به صورت عادی برخورد کنید. بسیاری از مدرسین تلاش می کنند تا لهجه ی غلیظی داشته باشند که این یکی از موانعی است که منجر به این می شود زبان آموزان نسبت به یادگیری زبان انگلیسی بی اشتیاق شده و سریعا آن را کنار بگذارند. 

اگر نسبت به عادی و مناسب بودن لهجه ی خود شک دارید ، صدای خود را ضبط کرده و به آن گوش دهید و یا اگر غرور شما اجازه می دهد از یک دوست صادق خود نظر بخواهید.  

 

تدریس آنلاین زبان انگلیسی برای افراد غیر بومی 

Preply

یکی از بهترین وب سایت ها برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند. بدون نیاز به مدرک و یا تجربه ی تدریس وب سایتی که تنها الزام آن نحوه ی معرفی خود در وب سایت و داشتن یک پروفایل عالی است. پروفایل شما در وب سایت نشان دهنده ی زبان مادری ، زبان های دیگری که به آن تسلط دارید و سطح دانش شما در هر زبان است.

در این وب سایت بسیاری از مدرسین غیر بومی وجود دارند که همانند شما زبان انگلیسی ، زبان دوم آن ها می باشد ، پس شما تنها نیستید. این وب سایت از اولین کلاس شما کمیسیون دریافت نمی کند ، ولی از کلاس های بعدی بسته به مدت زمان همکاری شما کمیسیون را دریافت می کند. 

 

Italki

دقیقا همانند سایت Preply این وب سایت نیز پلت فورمی برای تدریس زبان های متعدد می باشد. این شرکت نیز گزینه ی مناسب برای افرادی است که تجربه ی تدریس ندارند. در این وب سایت آن ها دو شغل برای مدرسین دارند. اگر علاقه برای تدریس را دارید می توانید به عنوان "مدرس حرفه ای" ثبت نام کنید. یکی از مدارک زیر برای ثبت نام الزامی است مدرک Tesol ، لیسانس زبان انگلیسی ، مدارک مشابه زبان مانند Celta. مدرسین دسته دوم "مدرسین عادی" هستند که به هیچ مدرک یا تجربه ای نیاز ندارند.

به منظور افرایش شانس دیده شدن پروفایل خود ، می توانید مدارک تدریس خود را نیز آپلود کنید و یا در آزمون سایت اکسفورد که لینکش را در خود سایت قرار داده اند ، شرکت کرده و با گرفتن نمره لازم مدال افتخاری به شما اهدا شود. 

 

CCClass

به ادعای خود وب سایت ، بزرگترین پلتفورم تدریس آنلاین در چین هستند که برای تمام گروه های سنی در چین کلاس ها را دارند مقر این شرکت فیلیپین می باشد. این وب سایت از زبان آموزان مدرک لیسانس زبان انگلیسی می خواهد و مدرسین باید قابلیت خوبی جهت صحبت و تمرکز ویژه ای بر روی لهجه داشته باشند. 

 

Verbling

به مدت هشت سال این وب سایت به زبان آموزان با ملیت های مختلف کمک کرده  تا با کلاس های خصوصی و ویدیویی خود به سطح مورد نظر برسند. در این وب سایت اساتید ، زمان و نرخ تدریس خود را مشخص می کنند و با به اشتراک گذاشتن یک ویدیو و نوشتن یک متن ، خود را معرفی می کنند. 

به منظور آغاز همکاری با آن ها ، شما نیاز به مهارت کافی در زبان انگلیسی و مدرک C2 دارید ، ولی تمرکز اصلی بر روی تجربه ی تدریس شما است تا مدارک شما. مدارک معتبر فقط به منظور بهتر جلوه دادن پروفایل می باشد. 

در این وب سایت به عنوان یک مدرس غیر بومی به راحتی می توانید خودتان را برای هم زبان هایتان تبلیغ کرده و تبحر خود را به آن نشان دهید. 

 

Engoo

این وب سایت که سابقا به عنوان Bibo Global Opportunity شناخته می شد ، به صورت اختصاصی زبان انگلیسی را به زبان آموزان ژاپنی ، کره ای و تایوانی تدریس می کند. این وب سایت به صورت کلی از مدرسین زبان غیر بومی استفاده کرده که همین امر برای بسیاری از مدرسین ، نکته ی مثبتی می باشد. آن ها با به اشتراک گذاشتن تجارب و چالش هایی که اساتید غیر انگلیسی زبان با آن ها مواجه بودند ، تلاش می کنند بین اساتید و زبان آموزان رابطه ی خوبی برقرار کنند. 

این وب سایت برای آن دست از مدرسینی که آزمون C2 را قبول نشده اند ، بسیار مناسب است. آن ها از آزمون منحصر به فرد خود بهره می گیرند که معیارهای متفاوتی را دارد. قابل ذکر است زبان آموزان موظف هستند به مدرسین بومی هزینه بیشتری پرداخت کنند ، بنابراین انتظار نداشته باشید در سطح یک مدرس انگلیسی زبان به شما پرداخت شود. 

 

Waijiaoyi

در این وب سایت ، شما با استفاده از تماس تصویری زنده که در یک کلاس حقیقی است با زبان آموزان در ارتباط هستید و یک مدرس زبان چینی نیز در کلاس با شما همراه است. تمرکز اصلی این وب سایت بر روی پیش زمینه ی تحصیلی ، لهجه و شخصیت مدرسی شما است. 

زمان تدریس در این وب سایت بر اساس زمان کلاس های مدرسه است یعنی بین هشت صبح تا شش بعد از ظهر در طول هفته (آخر هفته ای تعطیل است) به وقت پکن و در سه ماه ژانویه ، فوریه و جولای نیز همه روزه بین ساعات بین هشت صبح تا شش بعد از ظهر به وقت پکن. مدرسین باید حداقل 4 ساعت در روز را در این وب سایت کار کنند تا بتوانند جزو مدرسین این وب سایت شوند.

 

CorEnglish

شرکتی که در یوتای آمریکا مستقر است. به زبان آموزان چینی و آمریکای لاتین آموزش می دهند. آن ها به تمامی زبان آموزان ، کار و ابزار یادگیری مستمر را ارئه می دهند. الزامات این وب سایت خیلی مشخص نیست ، ولی مدرسین موظف هستند حداقل 25 ساعت در روز را بر روی این سایت کار کنند. در کمتر از یک هفته نیز روند استخدام شما به اتمام می رسد. 

 

کلام آخر 

همانطور که در این مقاله خواندید ، تمرکز بسیاری از شرکت ها بر روی آموزش آنلاین زبان بوده و دیگر حضور در پشت صندلی ها الزامی برای یادگیری نیست. شما به عنوان یک مدرس تنها کافیست انگیزه ی کافی را در خود ایجاد کرده و دیگر مسائلی مانند کمبود زمان مطرح نمی باشد. ما در انگلیش کلینیک با استفاده از متد روز دنیا این امکان را برای زبان آموزان ایجاد کرده ایم تا بدون نیاز به حضور در موسسات ، بتوانند زبان انگلیسی را در خانه فرا گیرند. هدف ما آموزش زبان انگلیسی برای تک تک فارسی زبانان در سرتاسر دنیا می باشد. 

 

کلاس زبان آنلاین ، دوره های فشرده تخصصی استاد حامد رفیعی

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic