لوگو انگلیش کلینیک
آیلتس تضمینی! درست یا غلط؟

آیلتس تضمینی! درست یا غلط؟

03/02/08 13 دقیقه برای مطالعه 452

آیلتس تضمینی! درست یا غلط؟

یکی از مفاهیم و باورهای اشتباهی که در مورد آیلتس وجود دارد این است که اساتید می توانند تضمین نمره بالا به شما داده و با تدریس، شما را به سطحی برسانند که بتوانید در این آزمون شرکت کرده و نمره بالا دریافت کنید.  علیرغم اینکه بسیاری از افراد و اساتید زبان انگلیسی از این مفهوم استفاده می کنند، باید بگوییم هیچ فردی نمی تواند تضمین کننده نمره بالای آیلتس بوده و شما را به نحوی آموزش دهد که نمرات مد نظر خود را کسب کنید.  در نظر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی  تعاملی دو نفره می باشد و همانگونه که استاد زبان انگلیسی تلاش می کند، شما نیز در فرایند یادگیری باید اهتمام تامی به خرج داده و تمام مفاهیم آموزش دیده را تمرین کرده و از آنها در ساختارهای درست استفاده کنید. حتی اگر از بهترین پکیج های آموزش آیلتس و اساتید زبان انگلیسی بهره مند بشید، مادامی که موارد آموزش داده شده را به خوبی استفاده نکنید، به دست آوردن نمره بالا امر واهی خواهد بود و نمی توانید نمره مورد نظر را  کسب نمایید. امروز قصد داریم همراه با شما نگاهی به آزمون آیلتس انداخته و سپس مفهوم تضمین نمره بالای آیلتس را با شما ارزیابی نماییم.

 

آماده شدن برای آزمون آیلتس

به منظور اینکه بتوانید برای آزمون آیلتس آماده شوید، باید برخی از پیش زمینه ها را به دست آورده و سپس تکنیک ها و مواردی که در آزمون آیلتس مورد استفاده قرار می گیرند را آموزش ببینید. اگر شما برای اولین بار قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید، پیشنهاد می کنیم از ابتدا وارد دوره آیلتس نشده و در مرحله اول دوره های مکالمه زبان انگلیسی را پشت سر گذاشته و سپس نسبت به یادگیری و آمادگی برای آیلتس اقدام نمایید. بر اساس تجربه ما در کلینیک تخصصی رفیعی حداقل پیش زمینه برای یادگیری و شروع دوره آیلتس، داشتن سطح متوسط و یا همان اینترمدیت است که سبب می‌شود مفاهیم درس داده شده در دوره آیلتس را به خوبی درک نمایید.

 

چقدر برای آیلتس بخوانیم؟

اولین سوالی که برای زبان آموزان پیش می آید این است که به منظور کسب نمره قابل قبول و مورد نیاز در آزمون آیلتس تا چه حد باید مطالعه داشته باشند. پاسخ به این سوال کمی دشوار است و باید ابتدا سطح پایه زبان انگلیسی شما ارزیابی شده و سپس بر اساس دانشی که دارید، به این موضوع پاسخ داد. در صورتی که شما به صورت مبتدی قصد دارید زبان انگلیسی را یاد بگیرید، برای به دست آوردن نمره ۶ آیلتس حداقل باید ۱۵ ماه زمان صرف کرده و روزانه به صورت مداوم ۴ ساعت به زبان انگلیسی اختصاص دهید. در نظر داشته باشید اگر مدت مطالعه روزانه خود را بیشترکنید، سرعت یادگیری شما نیز بالاتر می‌رود و سریعتر می‌توانید نمره مد نظر خود را به دست بیاورید.

 

آمادگی برای آیلتس از مبتدی

همان گونه که پیش از این نیز گفتیم اگر سطح زبان انگلیسی شما مبتدی می‌باشد، برای اینکه بتوانید نمره 6 آیلتس را کسب کنید، حداقل ۱۵ ماه زمان نیاز دارید. ما به شما پیشنهاد می کنیم برای اینکه به سطح بعد از اوایل رسیده و بتوانید سریع مفاهیم  مورد نیاز را آموزش ببینید، در دوره مکالمه کلینیک تخصصی رفیعی شرکت کرده و به صورت مدون مفاهیمی آموزش داده شده را دنبال نمایید. با حضور در دوره مکالمه کلینیک تخصصی رفیعی، می‌توانید زمان یادگیری خود را تسریع بخشیده و هر زمان که فرصت دارید، مفاهیم آموزش زبان انگلیسی را مطالعه کرده و تمریناتی را که برای شما اختصاص داده شده اند، انجام دهید.

 

تاثیر استاد بر روی نمره آیلتس زبان آموزان

سه عامل بر روی فرایند یادگیری زبان انگلیسی شما تاثیر مستقیم دارد؛ انگیزه شخصی شما، استاد زبان انگلیسی، منابعی که استفاده می شود. شما می توانید این سه عامل را به عنوان یک مثلثی در نظر بگیرید که در صورت کامل نبودن هر یک، فرایند یادگیری زبان انگلیسی شما مختل شده و نتوانید به درستی موارد مدنظر را آموزش ببینید. در بخش آموزش آیلتس تا زمانی  که از یک استاد متبحر استفاده می کنید، می توانید به درستی موارد مورد نیاز را آموزش دیده و از آنها در بحث مهارت های چهارگانه استفاده کنید. ولی استاد هرچقدر نیز در آموزش تبحر داشته باشد، به تنهایی پاسخگوی نیاز شما نیست و نمی تواند تضمین کننده نمره بالای شما در آزمون باشد. در صورتی که شما همراه با استاد تمامی مفاهیم آموزش دیده را در تمرینات به کار ببرید، می توانید برای آزمون آیلتس آماده شده و نتیجه دلخواه خود را به دست بیاورید.

 

تاثیر برنامه مدون در بالا رفتن نمره آیلتس

در کنار بهره مندی از یک استاد کارکشته، بحث برنامه آموزشی و انگیزه های فردی نیز تاثیر مستقیمی بر روی سطح یادگیری دارند و می‌توانند عملکرد شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. بر اساس تحقیقاتی که در دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا صورت گرفته است، در بحث یادگیری هر زبانی برنامه های مدون و ساعت بندی شده می تواند تاثیر زیادی بر روی انتقال مفاهیم آموزشی داشته باشد و شما را در فرایند یادگیری کمک کند. مادامی که به صورت دقیق و حرفه ای تمامی موارد آموزشی را دنبال کنید، می‌توانید نسبت به بهبود یادگیری خود اطمینان داشته و سرعت یادگیری خود را افزایش دهید. ما به شما پیشنهاد می کنیم در کنار یک برنامه ریزی مدون برای مطالعه منابع نگارشی از موارد آموزشی مانند فیلمها و پادکست ها نیز برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرده تا سطح یادگیری خود را به افراد بومی و نیتیو نزدیک کنید.

 

آیا اساتید می توانند تضمین نمره آیلتس دهند؟

باید در نظر داشته باشید هیچ استاد زبان انگلیسی در سرتاسر دنیا نمی تواند به شما تضمین کسب نمره بالا داده و شما را امیدوار کند که تنها با آموزش می تواند سطح شما را بالا ببرد. یادگیری زبان انگلیسی و کسب نمره بالای آیلتس مستلزم تلاش بیش از حد می باشد و باید به صورت مداوم تمرین کنید. بخاطر داشته باشید یادگیری زبان انگلیسی یک فرایند فرار می باشد و اگر نتوانید تمرین های مکرری داشته باشید، بدون شک لغات و اصطلاحاتی که برای  آزمون آیلتس مورد نیاز می باشد، از ذهن شما خارج خواهد شد و قادر نخواهید بود یادگیری خود را به سطح مدنظر برسانید. تجربه بیش از ۱۴ سال آموزش کلینیک تخصصی رفیعی ثابت کرده است که تضمین یادگیری تنها یک بحث بازاریابی است و شما نمی توانید با این شعار ها بحث یادگیری و آموزش زبان انگلیسی را پیش ببرید.

 

بهترین دوره برای آمادگی آزمون آیلتس

ما در کلینیک تخصصی رفیعی دوره آیلتس ویکتوری را به منظور آموزش آفلاین آزمون آیلتس تهیه کرده ایم و می توانید با خیال آسوده تمامی مفاهیم مورد نظر برای شرکت در آزمون آیلتس را از طریق این دوره که در اپلیکیشن اختصاصی ما در اختیار شما قرار گرفته است، دنبال کرده و در کمترین زمان ممکن نسبت به یادگیری و تمرین مفاهیم پیچیده آیلتس اقدام کنید.

 

 

 

بیشتر بخوانید:

بهترین منابع خودخوان آیلتس IELTS

بهترین پادکست های انگلیسی برای آیلتس

بهترین دوره های آنلاین آمادگی آزمون آیلتس

آیلتس برای مهاجرت، نمره مورد نیاز کشور ها

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic