لوگو انگلیش کلینیک
ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای مدیران شرکت ها و سازمان ها

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای مدیران شرکت ها و سازمان ها

03/01/10 13 دقیقه برای مطالعه 1091

بر کسی پوشیده نیست که زبان انگلیسی با مزایای شغلی عالی همراه است. طبق یک مطالعه، یادگیری زبان انگلیسی به طور متوسط 18 درصد در سال حقوق افراد را افزایش می دهد. بهتر از این، اگر به زبان کاملاً تسلط داشته باشید، این میزان به 30٪ افزایش می یابد! در یکی از اهداف درس خواندن شما مدیر شدن در یک شرکت انگلیسی زبان است ، بنابراین از الان باید هدف یادگیری زبان انگلیسی خود را رسیدن به سطح پیشرفته مشخص کنید. از این گذشته، لازم نیست فقط بتوانید در مکالمات محل کار شرکت کنید. شما باید به اندازه کافی روان صحبت کنید تا کنترل جلسات را در دست داشته باشید!

 

چرا باید پیش از قبول کردن مدیریت یک سازمان به زبان انگلیسی مسلط شوید؟ 

حالا به شما یک موقعیت عالی در یک سازمان پیشنهاد شده است و شما نیز به زبان انگلیسی می توانید صحبت کنید ولی چرا باید به زبان انگلیسی مسلط شوید؟ چرا به باید در سطح پیشرفته به زبان انگلیسی صحبت کنید؟ 

 

ارتباط برقرار کردن به عنوان یک مدیر همه چیز است

ارتباط موثر یکی از مهم ترین مهارت هایی است که باید یاد بگیرید تا مدیر خوبی شوید. این در هر زبانی صادق است. شما باید یاد بگیرید که چگونه تعارضات را حل کنید، چگونه بازخورد دلگرم کننده بدهید و چگونه به تیم خود انگیزه لازم را تزریق کرده و در عین حال نسبت به مشکلات آنها حساس باشید. دستیابی به همه اینها در زبان دوم بسیار دشوار است. شما باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشید تا بتوانید در ارتباطات خود دقیق باشید. اگر برای به دست آوردن تسلط وقت صرف کنید، برقراری ارتباط موثر در زبان انگلیسی بسیار ساده تر است.

 

نوشتن به زبان انگلیسی بسیار دشوار است

حتی انگلیسی زبانان بومی به طور مرتب هنگام نوشتن به زبان انگلیسی در ساختار جمله و املا اشتباه می کنند. ممکن است هنگام صحبت کردن به زبان انگلیسی در درک مطلب بسیار خوب باشید ، اما همچنان به تمرین مهارت های نوشتاری خود نیاز دارید. به هر حال، این یکی از سخت ترین مهارت هایی است که در هر زبان دومی باید کامل شود. از آنجایی که ارتباطات تجاری زیادی از طریق ایمیل انجام می شود، برای موفقیت به عنوان یک مدیر باید مهارت های انگلیسی نوشتاری بالایی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر در نامه های تجاری شما به مشتریان اشتباهاتی وجود داشته باشد، احتمال دارد که شما را کمتر جدی بگیرند.

 

اگر می‌خواهید به پیشرفت خود ادامه دهید، به مهارت‌های انگلیسی تجاری در سطح بالا نیاز دارید

اگر در حال حاضر به اندازه کافی موفق شده اید که مدیر شوید، احتمالاً انگیزه بالایی دارید و روی شغل متمرکز هستید. شما نمی خواهید که فقدان مهارت های انگلیسی شما را در سفر حرفه ای خود باز دارد. حتی اگر در حال حاضر به اندازه کافی انگلیسی بلد هستید ، مهارت های پیشرفته ممکن است برای قدم بعدی شما ضروری باشد. اکنون مطالعه کنید و زمانی که به آن مهارت های زبانی نیاز دارید در موقعیت بسیار بهتری خواهید بود!

 

دنیای کار به طور فزاینده ای بین المللی است

هنگامی که یک شرکت رشد می کند، معمولاً تجارت بین المللی را توسعه می دهد. خوب یا بد، انگلیسی زبان ارتباطات تجاری بین المللی است. داشتن مهارت های ارتباطی عالی در زبان انگلیسی شما را در یک شرکت بین المللی موفق بسیار مفیدتر می کند.

 

تلفظ خوب تأثیر اولیه عالی می گذارد

اگر در یک موقعیت مدیریتی هستید، به احتمال زیاد یکی از اولین افرادی خواهید بود که مشتریان و شرکای تجاری جدید ملاقات می کنند. اولین تاثیری که شما بر روی مخاطب خود می گذارید واقعاً مهم است و تأثیر مستقیمی بر تجارت خواهد داشت. اگر زبان انگلیسی شما در حد متوسط است، ممکن است همچنان لهجه قوی زبان مادری نیز داشته باشید. شما نمی خواهید مشتریان به لهجه شما فکر کنند، بلکه می خواهید آنها به آنچه در واقع شما می گویید فکر کنند. تسلط بر تلفظ انگلیسی برای ایجاد اولین تاثیری که شایسته آن هستید مهم است.

 

چگونه مدیران تسلط خود به زبان انگلیسی را بهبود ببخشند

در انگلیش کلینیک ، بسیاری از زبان آموزان در حال یادگیری زبان انگلیسی برای پیشرفت در حرفه و شغل خود هستند. این بدان معناست که ما دانش خوبی در مورد چگونگی تسلط بر واژگان و مهارت‌های زبانی لازم در سریع‌ترین زمان ممکن را داریم. از این رو بر آن شدیم تا به مدیران فعلی و بالقوه روش های یادگیری زبان انگلیسی را که می تواند به نحوی زمان یادگیری را کاهش دهد در 5 ترفند معرفی کنیم. 

 

اخبار مربوط به صنعت خود را دنبال کنید

در هر صنعتی که کار می کنید، تقریباً به طور قطع مجلات و روزنامه های تخصصی وجود دارند که می توانید آنها را بخوانید تا از آخرین پیشرفت های به روز با خبر بشید. اگر مهارت های انگلیسی شما به اندازه کافی خوب است که بتوانید این موارد را قبلا بخوانید، انجام این کار بسیار مفید خواهد بود! اگر مهارت های انگلیسی شما هنوز به اندازه کافی پیشرفته نیست، می توانید برای بهبود مهارت خود موارد زیر را امتحان کنید:

  • خواندن مقالات در مورد صنعت خود در لینکدین. این مقالات معمولا کوتاه تر و واضح تر از مقالات معمولی هستند.
  • دنبال کردن کارشناسان برجسته در صنعت خود در توییتر. شما می توانید بینش آنها را در جملات بسیار کوتاه بخوانید.
  • خواندن مطالب شرکت خود به زبان انگلیسی.

از هر منبعی که استفاده می کنید، هر کلمه جدیدی را که مدام با آن مواجه می شوید را یادداشت کنید. به احتمال زیاد، این کلمات واژگان تخصصی برای رشته شما هستند و در محل کار زیاد به کار خواهند رفت.

 

از منابع رایگان نهایت استفاده را ببرید

مطالب رایگان زیادی برای یادگیری انگلیسی تجاری آنلاین وجود دارد که برخی از آنها بهتر از منابع دیگر هستند. در اینجا فقط چند مورد است که فکر می کنیم ارزش وقت شما را دارد: مرکز انگلیسی تجاری شورای بریتانیا این یک پایگاه داده کوچک اما مفید از پادکست ها و تمرین ها است که به شما در یادگیری زبان انگلیسی برای اهداف مدیریتی کمک می کند. آنها حتی یک دوره آنلاین ارائه می دهند که دسترسی به آن برای شش هفته اول رایگان است.

 

Business English pod این وب سایت یک پایگاه داده عظیم رایگان از پادکست ها برای توسعه واژگان انگلیسی رشته مدیریت ارائه می دهد. یکی از نکات مثبت این وب سایت ارائه متن اصلی فایل های صوتی و سوالات آزمون آیلتس است 

Bizpod این یک کانال بسیار محبوب در یوتیوب است که دارای مجموعه وسیعی از ویدیوها در مورد یادگیری زبان انگلیسی برای تجارت است.

 

در یک دوره انگلیسی شرکت کنید

یک دوره آموزشی زبان انگلیسی که به طور خاص برای زبان آموزان با هدف آموزش مدون لغات تجاری طراحی شده است می تواند به شما در یادگیری سریع واژگان ضروری کمک کند. اینها برنامه های ساختاری هستند که معمولاً بر واژگان اداری و زبان مورد استفاده در موقعیت های رسمی تمرکز دارند. در اینجا چند گزینه محبوب آنلاین وجود دارد:

 

دوره زبان انگلیسی تجاری در Udemy یک دوره مقرون به صرفه است کاربران . این دوره خیلی فشرده نیست، اما اگر فقط نیاز دارید کمی واژگان اضافی را یاد بگیرید مفید خواهد بود.

انگلیسی تجاری: مدیریت و رهبری این دوره آموزشی انگلیسی تجاری در Coursera توسط دانشگاه ایالتی آریزونا پشتیبانی می شود. بر اساس نظرسنجی دانشجویی، 67 درصد از کاربران مزایای آشکاری را در حرفه خود دیدند. 

 

برنامه های تلویزیونی در مورد محل کار و کسب و کار را تماشا کنید

اگر از آن دست زبان آموزانی هستید که زمان کافی برای یادگیری ندارید و یا بیشتر بر روی کتاب های یادگیری زبان انگلیسی تمرکز می کنید بهتر است کمی سر خود را از کتاب ها برداشته و به سمت تلویزیون یا مانیتور بر گردانید و شروع بد دیدن سریال های انگلیسی زبان کنید. سعی کنید چند برنامه تلویزیونی درباره زندگی اداری تماشا کنید. حتی اگر آنها غیر واقعی و احمقانه باشند، واژگان مرتبط را از محیط کاراکترها یاد خواهید گرفت. همچنین می توانید تماشای یکی از برنامه های تلویزیونی واقعی در مورد کارآفرینی را امتحان کنید تا ببینید افراد واقعی درباره ایده های تجاری خود بحث می کنند.

Office (یک کمدی با نسخه های بریتانیا و ایالات متحده)

Parks and Recreation (کمدی)

Billion Dollar Buyer (نمایش تلویزیونی)

Small Business Revolution (یک برنامه تلویزیونی)

Shark Tank (یک برنامه تلویزیونی)

 

اهداف انعطاف پذیر برای کار بر روی  زبان انگلیسی خود تعیین کنید

مطمئنم قبول خواهید کرد که مدیران افرادی پرمشغله هستند. مواقعی وجود دارد که آنقدر سرتان شلوغ است که حتی وقت ندارید به اهداف زبانی که برای خودتان تعیین کرده اید فکر کنید، و این اشکالی ندارد. مسئولیت های شغلی شما در درجه اول قرار دارند. به همین دلیل است که به شما پیشنهاد می کنم یک هدف انعطاف پذیر تعیین کنید. فرض کنید، قصد دارید تا پایان ماه به 40 عبارت یا واژگان تخصصی مدریت تسلط پیدا کنید. فهرستی تهیه کنید و برای خود هدف تعیین کنید که در این هفته روی 10 مورد کار خواهید کرد. اگر این هفته لیست را کامل نکردید، احساس بدی نداشته باشید.

فقط هفته آینده به لیست خود برگردید، از جایی که توقف کرده اید انتخاب کنید و به کار بر روی لیست خود ادامه دهید. هدف خود را با آنچه برای شما بهتر است تنظیم کنید. حتی اگر روزی فقط یک کلمه یا عبارت جدید یاد بگیرید، کار خوبی است! 

 

نتیجه گیری 

یادگیری زبان انگلیسی امروزه به یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت افراد در مسائل کاری و مدیریتی شده است. دیگر آن زمان هایی که مدیران تنها با اعضای سازمان خود در ارتباط بودند به سر رسیده است و باید به مسائل بزرگتر و جهانی فکر کنند و به منظور نیل به این هدف اصلی ترین قدم یادگیری زبان انگلیسی است که در این بخش نه تنها برای شما دلایل یادگیری زبان انگلیسی را ذکر کردیم بلکه روش های یادگیری زبان انگلیسی تجاری را نیز برای شما گفتیم. 

 

مطالب پیشنهادی

انگلیسی تجاری چیست و چقدر اهمیت دارد؟

اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی در محل کار

جملات کاربردی انگلیسی در محل کار

 


نظرها

اولین نفری باشید که نظر میگذارید

دوره‌های انگلیش کلینیک متناسب با نیاز زبان‌آموزان

@privacyblongsto rafieienglishclinic